10 Reacties

5 jaar geleden

Chocola mag je gewoon hebben hoor. Je kan de ZwangerHap app kun je makkelijk opzoeken wat wel en niet mag.

5 jaar geleden

Ik drink nu af en toe een glaasje cafeïne vrije cola.. was even afkicken maar drink nu vooral ranja en sap

5 jaar geleden

Ik drink zelf alleen maar water en thee. Maar cafeïnevrije cola mag je gewoon drinken. Zelf geen last van eetbuien, maar het schijnt erbij te kunnen horen. Lekker de hormonen als excuus gebruiken😉

5 jaar geleden

Je mag het gewoon hebben. Maar wel een klein beetje per dag. In ijsthee kan inderdaad ook cafeïne zitten. Maar voor zover ik kan vinden is 3 glazen niet teveel. Lees goed de verpakkingen daar staat alle informatie op die je moet weten. De app zwangerhap is ook echt een aanrader.

5 jaar geleden

Geen frisdranken, veel heet water, of koud en melk. Als ik een smaakje aan mijn water wil voeg ik er komkommer of fruit aan toe. Heerlijk! En in mijn hete water een schijfje citroen.😃

5 jaar geleden

Ik drink heel veel thee. Speciale cafeïne vrije thee aangeschaft. Of water.... Heel sporadisch een blikje cafeïne vrije cola 👌 Chocolade kan je gewoon eten hoir

5 jaar geleden

Fuze tea geen cafeïne maar wel genoeg suiker. Als je t drinkt om cafeïne te vermijden zit je dus goed. Overigens dronk ik zat cola tijdens mijn vorige zwangerschap 🤣 cravings! En in thee etc zit ook gwn cafeïne maar heel anders dan koffie en cola

5 jaar geleden

Reactie op Mammie2018

Ik drink heel veel thee. Speciale cafeïne vrije thee aangeschaft. Of water. ...
Cafeïne vrij thee is ook heerlijk ooknog 😍

5 jaar geleden

Ik drink cola zero no caffeine en 1 cappuccino met decaffee koffie. Aangezien ik wel van chocolade hou, zal ik daar mijn caffeine wel uithalen 🤣

5 jaar geleden

Ik drink toch echt wel als ik mijn bed uit kom en na het eten mijn cappuccino, anders wordt ik echt gek. Maargoed, dat is meer een kopje opschuimen melk 80% met 20%koffie 😂