11 Reacties

2 jaar geleden

Vooral heerlijk genieten! Is heel goed te doen. Box oid voor buiten mee is wel fijn zodat ze echt even haar eigen plekje kan hebben. Hier gaat slapen in het grote bed in de caravan ook top.

2 jaar geleden

Wij gaan vaak op wedstrijd met de paarden, met onze vrachtwagen met campergedeelte. Telkens voor 5-7 dagen. Ons kleintje van 8 maand gaat overal mee 🥰 en mits voldoende voorbereiding is het zeer goed te doen. Ik maak vooraf lijstjes zodat ik niks vergeet mee te nemen. Ook zeker geen medicatie, wondverzorging en zonnecreme e.d. vergeten

2 jaar geleden

Hier een caravan, maar bemoei me toch, want zelf vorige week een proefweek gehad😋. Wij hebben ook een half tentje, zodat ze buiten kan spelen en beschermd is tegen de zon en de wind en foamtegels tegen de ergste kou op de grond. Daarnaast zonnebrand en een hele dikke slaapzak. De nachten zijn echt nog koud, dat is best verraderlijk. We hadden ook de wipper mee, zodat ze in de caravan gemakkelijk kan chillen zonder dat ze altijd op de arm hoeft. Als ze al begint te kruipen of veel rolt is een softshell pak (ielm) of kruipbroek misschien ook handig zodat ze droog en warm blijft tijdens het spelen op het gras. Een bodywarmer was hier ook een succes op de frissere dagen, lekker warm maar voldoende bewegingsruimte met de armen. Die hadden we in de voortent vaak aan, omdat het anders net te koud was. Het komt vast allemaal goed 😁. Veel plezier!

2 jaar geleden

Leuk! Bedankt voor de tips. Spannend maar wel heel veel zin in 😊

2 jaar geleden

Leuk’ ik lees mee 😄 Wij gaan binnenkort 3 weken kamperen met ons meisje. We hebben een offroad auto en willen ook hier en daar wild kamperen. Maar ook campings bezoeken.

2 jaar geleden

Reactie op Nobeltje

Leuk’ ik lees mee 😄 Wij gaan binnenkort 3 weken kamperen met ons meisje. ...
Oh tof! Wij hebben de bivakzakken maar even op zolder gelegd tot Mara wat groter is 😅. Bestaat er een babybivakzak? Dat zou wel vet zijn. Wildkamperen zou geen probleem moeten zijn op zich, lijkt me. Het grootste verschil met de camping is de plee en zij heeft vast nog een luier om 😂. Veel plezier!

2 jaar geleden

Jaaa super leuk:) wij gaan ook lekker op pad met de camper. Meneer slaapt in een peutertentje, super handig te vervoeren en zo heeft hij altijd een eigen plek. Zelfde tentje kan ook buiten als speel'box'. Daarnaast een ikea kinderstoel die je compact kan vervoeren om buiten te zitten. Meneer zit in een autostoel tijdens het rijden en deze kunnen we omdraaien en dan zit hij gezellig aan tafel als een soort kinderstoel, heel handig. Ook handig om een thermosfles mee te nemen voor heet water (kunstvoeding) zodat je snel een fles kan maken aangezien wij geen magnetron in de camper hebben. Eventueel potje is makkelijk op te warmen door deze zonder dekseltje in een pan te zetten met heet water en daarna de deksel op de pan te doen, stoomt het lekker warm. En idd het wordt s nachts koud dus lekker dik slaapzakje en vloerverwarming of kacheltje iets aan laten. Wij nemen ook waspoeder mee om een klein wasje te kunnen doen zodat niet alle vlekken inbakken en je heel veel setjes mee moet nemen. Binnen maken bij soms van het zitgedeelte waar de tafel omlaag kan (bij onze camper) een grote speelplek met een fijn deken erover, kan hij heerlijk een hele tijd spelen terwijl wij even wat anders doen. Veel plezier!

2 jaar geleden

Handwasmiddel was ik nog vergeten te zeggen. Dan kan je in koud water een wasje doen en zonder wasmachine.

2 jaar geleden

Reactie op Myth

Jaaa super leuk:) wij gaan ook lekker op pad met de camper. Meneer slaapt i ...
Hoe doen jullie dat precies, dat slapen in een peutertentje? Heb je daar een foto of een link van? Wij nemen nu altijd de co-sleeper mee maar die zal binnenkort te klein zijn en neemt ook veel plaats in. We moeten hem overdag telkens opplooien wegens plaatsgebrek

2 jaar geleden

Reactie op J-G

Hoe doen jullie dat precies, dat slapen in een peutertentje? Heb je daar ee ...
Hier hadden we afgelopen keer een deryan tentje op het onderste stapelbed staan. Ik had dat niet genoemd, omdat wij juist volgende keer een rekje gaan bouwen als barriere en haar los in het bedje leggen. Het ging overigens prima, maar ze rolt nu alle kanten op en dat vind ik wat te spannend als het tentje niet veilig op de grond staat. Bij ons ligt onder het bed een lading zooi, omdat hier ook een luik naar buiten zit. Anders had het tentje daar ook op de grond kunnen staan. Zal een beetje aan de inrichting van je camper liggen! Wel fijn dat ze overal hetzelfde slaapplekje hebben, dus wij gaan het in andere situaties zeker nog wel gebruiken.

2 jaar geleden

Ja kan het niet super goed zien maar het tentje staat op de voorstoelen en omdat meneer slaapt staat de tafel er nu voor hihi. Op de voorstoelen leggen wij een plaat die normaal in de camper ligt om van de rondzit een extra 2 persoons bed te maken. De plaat zit aan beide uiteinden vast met een spanbanden zodat deze stevig en recht ligt, de tent blijft hierdoor ook goed staan. Als we de tafel aan de kant zetten kunnen we goed bij het bedje. Zelf hebben we isolerende verduistering op de voorramen en nog een gordijn die dicht kan zodat de tent in het donker zit (handig voor overdag).