22 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben het bedje van prenatal en dan van hun eigen merk. Zit een matras bij. Voor onze kleine nog niet geprobeerd maar voor de dochter van mijn vriend wel, bevalt goed! fijn bed ook om te verplaatsen, bij het voeteinde zitten 2 wieltjes zodat je hem makkelijk kan verplaatsen
4 jaar geleden
Reactie op Jelki
Wij hebben deze https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-babybox-campingbedje-cre ...
Dank voor de tip! Is deze ook licht in gewicht? Wil zoiets meenemen in het vliegtuig.
4 jaar geleden
Wij hebben het bedje Indiana van Cangaroo. Deze heeft een inritsbaar gedeelte waardoor de bodem verhoogd wordt tot halverwege het bedje, super fijn als ze nog zo klein zijn. Daaronder zitten dan nog opbergvakken, handig op de camping. Verder zit er een mobile en een klein tasje bij, superleuk! We hebben hem al best vaak gebruikt en bevalt goed. Er kan een zijkant naar beneden, waardoor je hem ook als cosleeper kan gebruiken. Verder zit er een zgn. matrasbodem in, maar die vind ik veel te hard om op te slapen, dus daar hebben we het los verkrijgbare matrasje bij gekocht, dan is het helemaal prima!
4 jaar geleden
Wij hebben een camping bedje waar een verhoging bij zit. Dus net als z’n eigen bedje ligt hij wat hoger. Voor beide fijn. Voor ons fijn dat we niet zo ver hoeven bukken en voor hem fijn dat hij niet zo’n ‘diepe val’ maakt als we hem in bed leggen. Wij hebben er een los opvouwbaar matrasje bijgekocht voor het slapen. Ideaal!
4 jaar geleden
Reactie op Cvu_
Wij hebben een camping bedje waar een verhoging bij zit. Dus net als z’n ei ...
Dit hebben wij ook. Echt top, vooral als je op vakantie gaat en je kleintje een week in het bedje ligt 🤭 scheelt voor je rug. Wij hebben er een van Prénatal omdat die toen in de aanbieding was en dan nog een los matrasje erbij.
4 jaar geleden
De Aeromoov! Wat een praktisch en fijn bedje. Met 1 hand op te zetten, 2 ‘verdiepingen’ en ook handig voor het strand of als speelplekje. Licht om mee te nemen. Mega aanrader!
4 jaar geleden
Reactie op Nasje2
Maar is deze ook makkelijk inklapbaar en ook compact (licht draagbaar)? M.a ...
Het is bijna hetzelfde als een normaal bedje maar dan met 2 extra buizen en je ritst wat extra stof in het bedje🤭maar licht vind ik een normaal bedje niet. Wij hebben ook een deryan, die heb ik toen gekocht (marktplaats) voor op het strand. Die is echt heel gemakkelijk mee te nemen en licht.
4 jaar geleden
Ik zou wel aanraden om een bedje mee te nemen. Wij zitten nu in een vijf sterren resort in Egypte met onze dochter van 2 en zoon van 4 maanden en ze hebben hier wel bedjes maar als matras allemaal losse kussens met een normaal (90x200) hoeslaken. We hebben al uitgelegd dat dit gevaarlijk is maar ze hebben niks anders. Al n paar slapeloze nachten dus. De baby slaapt tussen ons in en onze dochter toch maar op n soort matras in dat bedje.
4 jaar geleden
Reactie op Nasje2
Dat is niet normaal hoor, ben in verschillende hotels geweest in Marokko en ...
We zijn ook echt niet blij maar ze hebben t gewoon niet. We hadden n familiekamer geboekt met n tussendoor zodat de kids elkaar niet wakker maken. Maar die deur blijkt half open te zijn dus t is ellende hier. De oudste heeft waterpokken en ben bang dat m’n zoontje t ook krijgt. Nouja, geen aanrader dus mocht iemand van plan zijn naar Egypte te gaan. Conclusie is dat ik volgende keer zelf spullen meeneem. Of gewoon naar n landal huisje ga haha