21 Reacties

2 jaar geleden

Heijderbos is leuk als kinderen wat ouder zijn. Zelf vind ik het Meerdal het leukste park van CP

2 jaar geleden

Wij gaan eind augustus naar de Eemhof, hoor er vele goede verhalen over! Ons zoontje word dan bijna 1 ben erg benieuwd 😊

2 jaar geleden

Meerdal! 😁

2 jaar geleden

Volgens mij maakt het voor die kleintjes nog niet zoveel uit 🙃 zo lang ze kunnen zwemmen is het prima haha.. Wij zijn in november in het Heijderbos geweest, was super! Afgelopen juni in de Ardennen, was niet zo mega modern maar wel een top omgeving!

2 jaar geleden

Meerdal en Huttenheugte zijn favoriet hier, ook absoluut met een peuter van 3 en een baby 😊

2 jaar geleden

Wij zijn pas bij CP de Haan geweest. Leuk park! Huisjes wel erg gehorig en benauwd.

2 jaar geleden

Kempervennen niet aan te raden met kleine kinderen er is heel weinig te doen voor ze, heijdersbos is leuk wij zijn zelf helemaal fan van vossenmeren

2 jaar geleden

Als je in Nederland blijf is Heijderbos of Meerdal wel t leukste. Wij zijn vorig jaar tijden de zwangerschap in Meerdal geweest en zaten in een verouderde kindercottage (was ook echt mega goedkoop haha) deze lag aan een speelweide en hadden regelmatig de herten en de eekhoorntjes tegen de achterdeur aan staan of liggen. Voor de rest met een kleintje van n jaar is t ook n leuk park met al de diertjes, paardjes en t zwembad. Speeltuinen vond ik zelf voor de iets oudere kinderen. Ook in de buurt is genoeg te doen en te zien. Heijderbos is vooral voor t zwembad leuk en de speeltuinen. Er zit een gezellig kinderboerderijtje en is genoeg vermaak. Een rondje rond t park is al de moeite waard om te doen. Wij zijn met t gezin van mijn man hier in februari geweest toen was onze dochter 5 maanden. Voor haar toen nog weinig behalve t zwembad te doen maar ze vond t heerlijk om mee te gaan wandelen door t park met de hond van mijn schoonouders. In de buurt is wel wat minder te doen naar mijn mening (misschien ook omdat wij er maar 35 a 40 min vanaf wonen haha 🙈 en je t daarom wel weet en gezien hebt in de omgeving) De huisjes zijn vind ik ook daar wel wat verouderd. Als je naar t buitenland gaat is bostalsee in Duitsland een hele grote aanrader! Wel een wat duurder park maar zo veel te doen ook voor de kleintjes! Wij zijn daar in november geweest toen was onze dochter ruim 2 maanden en ze heeft genoten toen van de kerst sfeer, t zwemmen en de uitjes die we toen gedaan hebben! Nu zitten we in een Landal park aan de Moezel en je merkt wel dat dit meer is voor de mensen die er op uit trekken en niet op t park blijven plakken net als bij CenterParcs 🙈 we maken deze week mooie uitjes en drinken lekker wijntjes maar je moet er hier echt wel op uit! Al hadden we gister en vandaag t zwembad helemaal voor ons zelf! Echt luxe dus onze dochter heeft lekker in t grote bad kunnen dobberen en ze had er echt zo veel plezier in! Ze is een echte waterrat net als der moeder dus dat komt helemaal goed! Vooral kijken wat wat je zelf wil, wil je veel op t park blijven of ook lekker er op uit🥰

één jaar geleden

Reactie op Denisesanders

Kempervennen niet aan te raden met kleine kinderen er is heel weinig te doe ...
Hoi, wij willen misschien binnenkort naar de Kempervennen. Dus ben even wat research aan het doen, en toen zag ik je bericht. Denk je dat het wel leuk is met een kindje van 1,5 jaar? Dan is ze namelijk zo oud…

één jaar geleden

Landal vennebos is ook erg leuk

één jaar geleden

Heijderbos en vossenmeren

één jaar geleden

Heijderbos en kempervennen zijn beide heel leuk en redelijk vergelijkbaar... Een van de twee heeft alleen geen overdekte parkplaza.. weet alleen niet meer welke dat was. Eerlijk gezegd zou ik gezien de tijd van het jaar dat je gaat, wel kiezen voor een overdekte plaza. Dan heb je een overdekt gezellige ruimte waar je samen kunt eten en een drankje doen.

één jaar geleden

Hoi, wij willen misschien binnenkort naar de Kempervennen. Dus ben even wat ...
Zou hier persoonlijk niet heen gaan, vriendin van mij is laatst geweest met haar kleine en het water was echt veeeel te koud. Wij gaan binnekort naar Landal, blijkt erg leuk te zijn voor de kleintjes (ons zoontje is dan 1,5 jaar) en lekker warm zwembad! Wij gaan naar park de lommebergen

één jaar geleden

Wij gaan binnen 2 weken naar Cp Erperheide. Ik zal je updaten nadien 😃

één jaar geleden

Heijderbos en kempervennen zijn beide heel leuk en redelijk vergelijkbaar.. ...
Kempervennen heeft wel een overdekte plaza, wij zijn hier geweest en vonden het erg leuk met onze meid van toen 1 jaar oud. Er is alleen geen indoor speelruimte voor de allerkleinsten, dit schijn je bij andere cp’s wel te hebben. Maar buiten dat hartstikke leuk; kinderboerderij, optredens, zwemmen, overdekte plaza. Aanrader! Zwemwater was wel aan de koude kant.

één jaar geleden

Wij zijn afgelopen jaar naar Heijderbos en Erperheide geweest, beide mooie parken. Het zwembad water voelt inderdaad wel kouder aan dan voorheen. In mei gaan we het Meerdal ontdekken :-)

één jaar geleden

Hoi, wij willen misschien binnenkort naar de Kempervennen. Dus ben even wat ...
Wij vinden dat er vrij weinig is voor zo'n kleine kindjes alleen de kinderboerderij is leuk persoonlijk zou ik met die leeftijd en het tijd van het jaar iets boeken met een indoorspeelparadijs zit je altijd safe

één jaar geleden

Hoi, wij willen misschien binnenkort naar de Kempervennen. Dus ben even wat ...
Wij hebben de huttenheugte geboekt dat park schijnt speciaal voor de jongere kinderen te zijn

één jaar geleden

Landal ook leuk! Lommerbergen of Vennenbos. Maar ook bijvoorbeeld T Loo of Rabbit Hill. Veel plezier alvast!

één jaar geleden

Reactie op AnoniemMT

Wij zijn afgelopen jaar naar Heijderbos en Erperheide geweest, beide mooie ...
Meerdal is heerlijk met kleintjes. Die hebben een nieuwe kinderspeeltuin in het zwembad