50 Reacties

4 jaar geleden
Lindor Lindt, die verschillende ballen... 馃槏 Wel prijzig, maar zo lekkerrrrrr馃い

4 jaar geleden
Ik ben altijd al gek geweest op chocolade maar wist altijd op tijd te stoppen. Nu kan ik echt super veel chocolade eten dat ik er echt misselijk van word 馃き

4 jaar geleden
Heb me afgelopen weken zat gegeten in de paaseitjes. Zooo jammer dat pasen voorbij is en dat ze niet meer te krijgen zijn馃槩馃ぃ

4 jaar geleden
Ook altijd al gek chocolade.
Met de lepel in de pot Nutella is dagelijkse kost. Voor de rest is cote d鈥檕r melkchocolade wel echte favoriet.
Een maandje geleden wel een uitspatting gehad... heb ik voor 50 euro mellow cakes, twix, mars, lion, maltezers, cote d鈥檕r chocolade en dubbel dikjes gehaald 馃槀馃槵

4 jaar geleden
Ik at normaal gesproken heel veel chocola v贸贸r de zwangerschap. Nu heb ik er totaal geen zin in 馃槶 zo raar

4 jaar geleden
Ik eet normaal echt veel chocola. Halve kast ligt vol, maar eet er amper van. Echt totaal geen trek in 馃え

4 jaar geleden
In mis chocolade!!!! Sinds mijn zwangerschap kan ik niet meer tegen zoetigheden zoals snoep of chocola. Normaal zou ik een doos pralines in een dag op krijgen. Nu eet ik 2 paaseitjes waarna een kotsfestijn volgt. 馃槶
Het enigste wat ik non-stop eet is rauwkost. Echt de hele dag door. Heb een selder stengel als ontbijt gehad 馃槚