24 Reacties

5 jaar geleden

Volgens een app die ik heb zou ik aankomende maandag 7 weken zijn die gaat uit van me laatste menstruatie en dan de eerste dag. De clear blu gaf bij mij ook 1-2 aan en ook de arts en de gynaecoloog zeggen dat ik bijna 7 weken ben. Dus volgens mij is de weken bepaling van clear blu niet altijd goed

5 jaar geleden

Bij mij gaf de clearblue 2-3 aan 1 dag voor NOD Gister gaf die 3+ aan. Vandaag ben ik als het goed is 6 weken. Maandag echo en dan weet ik het zeker

5 jaar geleden

Mijn laatste menstruatie was 13 dec. Cyclus van 25 dagen. Volgens berekening ben ik 5+6 dagen. Dus het kan kloppen dat je 5 weken bent, gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Reactie op Gabrielle30

Volgens een app die ik heb zou ik aankomende maandag 7 weken zijn die gaat ...
Bedankt voor je reactie鈽猴笍 Was al bang dat ik misschien niet genoeg hcg aanmaak ofiets.

5 jaar geleden

Mijn laatste menstruatie was 13 dec. Cyclus van 25 dagen. Volgens berekenin ...
Dankjewel鈽猴笍

5 jaar geleden

1-2 weken is 2-3 weken bij een verloskundige

5 jaar geleden

Reactie op Nawel

1-2 weken is 2-3 weken bij een verloskundige
Ik dacht het niet?

5 jaar geleden

Omdat je meestal niet precies weet wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden, wordt de berekening gedaan vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar dat is natuurlijk niet de echte datum. Omdat de ovulatie 2 weken na de eerste dag van de menstruatie is, maar dus niet precies weten wanneer rekenen ze dus altijd 2 weken erbij. Dus eigenlijk ben je twee weken korter 茅cht zwanger. Dus de clearblue test is hierin meer betrouwbaar

5 jaar geleden

Reactie op xVi毛nna

Ik dacht het niet?
Mijn gynea zei dat 1-2 weken bij clearblue 2-3 weken is en bij mij klopte het ook

5 jaar geleden

Reactie op mandykraijenoord

Omdat je meestal niet precies weet wanneer de bevruchting heeft plaatsgevon ...
Precies dat dacht ik ook, maar dan had ik eerder 2-3weken verwacht bij de clearblue test. Maar misschien heb ik een late innesteling gehad dan.

5 jaar geleden

Reactie op xVi毛nna

Precies dat dacht ik ook, maar dan had ik eerder 2-3weken verwacht bij de c ...
Wie weet inderdaad, dat er nog een beetje te weinig hcg is geweest op het moment van testen! Misschien nog een testje doen?

5 jaar geleden

Mijn laatste menstruatie was 20 december! En de clear blue test gaf afgelopen woensdag ook 1-2 aan. Toen ik belde zeiden ze inderdaad ook 5. 5 februari voor de allereerste echo! Duurt me veel te lang! Haha. Zijn jullie al misselijk?

5 jaar geleden

Allereerst gefeliciteerd! Mijn laatste menstruatie begon 13 december. Zondag 10 januari positief getest met 1-2. De donderdag daarna (14e) gaf hij 2-3 aan en afgelopen woensdag (20e) gaf hij 3+ aan. Morgen ben ik 6 weken.

5 jaar geleden

Klopt de verloskundige pakt het begin van je laatste menstruatie. En clearblue vanaf dat je echt zwanger bent. Je krijgt dus eigenlijk 2 weken cadeau van je verloskundige 馃お

5 jaar geleden

Reactie op MarijeO

Mijn laatste menstruatie was 20 december! En de clear blue test gaf afgelop ...
Toevallig! Ik 15 Februari eerste echo馃馃徎 dus nog langer in spanning haha!

5 jaar geleden

Reactie op xVi毛nna

Toevallig! Ik 15 Februari eerste echo馃馃徎 dus nog langer in spanning haha!
Spannend!!

5 jaar geleden

Mijn laatste menstruatie was 12 december. 9 januari positief getest, vandaag 6 weken zwanger en heb 3 februari onze eerste echo. Ben zo benieuwd naar de kleine, kan echt niet meer wachten maar duurt nog zo lang

5 jaar geleden

Hoi, Ik heb het zelfde en wordt er een beetje onzeker van, Cyclus is het zelfde als die van jou haha.. 3 februari heb ik mijn eerste echo, spannend.

5 jaar geleden

Reactie op Lyra1

Hoi, Ik heb het zelfde en wordt er een beetje onzeker van, Cyclus is het ze ...
Spannend! Wij iets later, 15 februari.

5 jaar geleden

Mijn laatste menstruatie was 12 december. 9 januari positief getest, vandaa ...
Oeh wij lopen bijna gelijk. Ik ook 12 dec laatste menstruatie. 10e positief getest. En 5 feb eerste echo. Grappig! Ik kan ook niet wachten! En zit ook nog is thuis door Corona (kapster) dus dagen gaan heeeeeel langzaam 馃様