16 Reacties

5 jaar geleden

3+ klopt toch? Betekent gewoon dat je meer dan 3 weken zwanger bent, en dat ben je ook:)

5 jaar geleden

De clearblue geeft volgens mij weer wanneer je bevruchting was. Ik ben 4 weken en 2 dagen en de test zei 2-3 weken.

5 jaar geleden

Reactie op Dina93

3+ klopt toch? Betekent gewoon dat je meer dan 3 weken zwanger bent, en dat ...
Nee de weken op de indicator staan voor hoelang sinds bevruchting, dus voor hoelang je zwanger bent moet je er altijd 2 weken bij optellen ;)

5 jaar geleden

Reactie op Jessie1406

Nee de weken op de indicator staan voor hoelang sinds bevruchting, dus voor ...
Ja weet ik, maar dan nog is 3+ geen gekke uitslag als je in de 5e week zit bedoel ik. 2-3 had inderdaad ook gekund, maar 3+ lijkt me dus juist niet iets om je zorgen over te maken bedoel ik.

5 jaar geleden

Volgens mij klopt het dan niet en zou er 1-2 moeten staan. Misschien een tweeling?!

5 jaar geleden

Afwachten tot de echo, wie weet ben je al wat verder dan je dacht;)

5 jaar geleden

Reactie op Babette1989

Volgens mij klopt het dan niet en zou er 1-2 moeten staan. Misschien een tw ...
..

5 jaar geleden

Reactie op Babette1989

Volgens mij klopt het dan niet en zou er 1-2 moeten staan. Misschien een tw ...
Haha omg... Dat zou wel even schrikken zijn, ben benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op Annamaria

Haha omg... Dat zou wel even schrikken zijn, ben benieuwd!
Ha dat snap ik! Misschien ben je inderdaad al wat langer zwanger, dat kan natuurlijk ook:)

5 jaar geleden

Google maar eens, die weken kloppen niet echt... veel verloskundigen haten die testen ook.. omdat veel dames gaan kijken of ie van 1-2 naar 2-3 gaat en dan naar 3+... soms gebeurt dat niet... mama鈥檚 bezorgd en hangen dan gestressed aan de lijn bij de verloskundige.... en alles blijkt bij de echo gewoon goed... ik testte afgelopen maandag 1 of 2 dagen voor NOD met 2-3, dacht ik ook huh... klopt voor geen bal... ik wilde volgende week nog eentje doen om te kijken of 3+ wordt, maar daar waag ik me maar niet aan..

5 jaar geleden

Heb ik net zo precies op mijn nod deze test, kreeg ook al het antwoord, misschien wel een 2ling, ik geloof daar niet zo in hoor.. ik denk gwn dat dat niet helemaal klopt, ik dacht sirieus dat het alleen komt omdat je hcg gwn wat hoger is, we gaan het gwn zien bij de echo

5 jaar geleden

Jeeeeeej ook een 3+ 馃コ馃コ馃嵕

5 jaar geleden

Super blij voor iedereen !!!馃グ

5 jaar geleden

Hee dames, Even een vraagje hihi! Ik heb 25-12 clearblue test gedaan. Toen gaf hij 1-2 weken aan. Dus had verwacht dat hij nu 2-3 weken aan zou geven. Want volgens de berekening ben ik nu 5 weken & 2 dagen. Hoe kan dit? 馃檲

5 jaar geleden

Als het goed is staat dit ook in de beschrijving.