16 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Dina93
3+ klopt toch? Betekent gewoon dat je meer dan 3 weken zwanger bent, en dat ...
Nee de weken op de indicator staan voor hoelang sinds bevruchting, dus voor hoelang je zwanger bent moet je er altijd 2 weken bij optellen ;)
5 jaar geleden
Reactie op Jessie1406
Nee de weken op de indicator staan voor hoelang sinds bevruchting, dus voor ...
Ja weet ik, maar dan nog is 3+ geen gekke uitslag als je in de 5e week zit bedoel ik. 2-3 had inderdaad ook gekund, maar 3+ lijkt me dus juist niet iets om je zorgen over te maken bedoel ik.
5 jaar geleden
Volgens mij klopt het dan niet en zou er 1-2 moeten staan. Misschien een tweeling?!
5 jaar geleden
Reactie op Babette1989
Volgens mij klopt het dan niet en zou er 1-2 moeten staan. Misschien een tw ...
..

5 jaar geleden
Reactie op Annamaria
Haha omg... Dat zou wel even schrikken zijn, ben benieuwd!
Ha dat snap ik! Misschien ben je inderdaad al wat langer zwanger, dat kan natuurlijk ook:)
5 jaar geleden
Google maar eens, die weken kloppen niet echt... veel verloskundigen haten die testen ook.. omdat veel dames gaan kijken of ie van 1-2 naar 2-3 gaat en dan naar 3+... soms gebeurt dat niet... mama鈥檚 bezorgd en hangen dan gestressed aan de lijn bij de verloskundige.... en alles blijkt bij de echo gewoon goed... ik testte afgelopen maandag 1 of 2 dagen voor NOD met 2-3, dacht ik ook huh... klopt voor geen bal... ik wilde volgende week nog eentje doen om te kijken of 3+ wordt, maar daar waag ik me maar niet aan..