3 Reacties

2 jaar geleden

https://appelman.nl/blog/personen-en-familierecht/omgangsregeling-bij-zeer-jonge-kinderen-0-2-jaar-hoe-werkt-dat/ Miss heb je hier iets aan? Toen mijn ex en ik uit elkaar gingen (ik was toen nog zwanger ) Hebben wij tot 2 jaar afgesproken dat ze altijd bij mij slapen. Maar me ex mocht elke dag komen! Wij hadden dan in het weekend (soms een weekend er tussen of de ene keer zaterdag en zondag en het weekend erop dan zaterdag of zondag) gingen ze om 11 uur tot 18 uur (na het avond eten kwamen ze gelijk na huis) Toen we de 2 passeerde hebben we zelf besloten om het nog tot 4 jaar zo te houden. Maar me ex kwam ook op de doordeweekse dagen di en do hun na bed doen. Weet je .. alle opties staan open.. het beste voor jullie is normaal met elkaar blijven omgaan. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. Op Google kan je veel verschillende soorten co ouderschap vinden.

2 jaar geleden

Heeft hij de voogdij? Anders kan het makkelijk dat jij gewoon bepaalt. Mijn ex eist nu ook co ouderschap maar hier ga ik nier mee akkoord. Wat ik heb gehoord is dat een rechter niet met zo’njong kindje co ouderschap toezegt

2 jaar geleden

Mijn ex en ik zijn al uit elkaar gegaan toen ze pas een paar dagen oud was. Hier waren meerdere redenen voor. Hij heeft geen gezag. Eerst kwam hij 2x per week langs bij mij thuis. Dit zijn we steeds verder uit gaan breiden. Nu is het zo dat op woensdag avond is ze bij hem, op vrijdag past zijn moeder op en brengt hij haar savonds thuis, zaterdag is zijn vaste eigen dag en de zondagen wisselen we af. Ze heeft nu 1x daar geslapen. Vanaf september gaat ze naar de opvang op donderdag en vrijdag. Dus vanaf dan gaat ze donderdagavond en vrijdagavond naar hem. 2 zaterdagen bij hem slaapt ze thuis. Maar gaat ze op zondag wel weer naar hem. 2 zaterdagen is ze overdags bij mijn moeder, slaapt ze bij hem maar komt ze zondag weer thuis bij mij. Soms ging ik voor mijn gevoel ook te snel maar merkte uiteindelijk dat dat ook voordelen had. Probeer het steeds meer uit te breiden op je eigen tempo. Co ouderschap op zo'n jonge leeftijd met een ouder die weinig gedaan heeft is niet te doen. Plus kunnen je kindje en jij niet zo lang zonder elkaar omdat jullie dat beide niet gewend zijn dit moet je rustig opbouwen. Succes!