Mijn nu nog vriend en ik wij zijn stilletjes aan op het einde van onze relatie aan het komen. We maken elke dag ruzie en praten er over om uit elkaar te gaan. Ik heb ook gewoon geen zin meer om er aan te werken want het komt alleen maar van mijn kant. Wij hebben samen een dochter van bijna 1 jaar. Ik vraag mij af hoe het zit met de regeling van co ouderschap. Mijn nu nog vriend wilt week om week maar dat zie ik niet zitten, hij is zelfstandige ruitenwasser en moet heel vroeg op en komt op geen vast uur thuis dus ik weet nu al dat ze het meest van de tijd bij zijn moeder zal zitten en dat is niet de bedoeling. Ik ben de enigste van ons 2 dat haar uren heeft aangepast aan de opvang, de opvang is ook dicht op woensdag en ik heb speciaal mijn vaste vrije dag op woensdag. Mijn nu nog vriend is gewoon zelf nog een kind en ik zie er echt tegen op om mijn dochter naar iemand voor een week te sturen dat gewoon niet voor zichzelf kan zorgen. Hij heeft het geluk gehad dat ik alles op mij nam qua zorg voor ons kind, ik geef nog steeds borstvoeding maar hij ververst geen pampers, hij geeft haar geen eten, ik stop haar altijd in bad. Als ik is vraag om haar pamper te verversen dan is het met de ogen draaien en zeggen ik zit juist, en hopelijk heeft ze die moment dan geen kaka gedaan want dan doet hij het helemaal niet. Kan iemand mij hiermee helpen en tips geven?