Ik moet het even kwijt omdat ik vaak denk dat ik de enigste ben. Ik kan soms echt niet om met mijn schoonmoeder. Ze heeft 9 maanden mij niet willen zien omdat ze tegen mijn zwangerschap was en mij verweet dat ik express zwanger zou zijn geworden (wat natuurlijk volkomen belachelijk is). Nu sinds dat mijn dochtertje geboren is ben ik terug welkom omdat mijn vriend er mee heeft gedreigd als ze mij niet wil zien dat ze haar kleinkind ook niet te zien kreeg. Mijn dochter is nu 7 maanden en elke keer als we naar mijn schoonmoeder gaan of zij komt naar ons dan is het altijd commentaar over hoe ik mijn dochter opvoed, aankleed en nog van alles. Ik geef mijn baby borstvoeding en ik maak elke dag verse groentepap en verse fruitpap en dan gaat het van ‘ ja zou je niet beter potjes van de winkel geven want in verse pap zit geen smaak ‘. Dan denk ik het is toch mijn kind of niet soms? Als ik mijn dochter een kleedje aan doe is het volgens haar te koud om een kleedje aan te doen maar als ik dan haar een trui en een broekje aan doe dan is het te warm. Echt ik word er razend van en het frustreert mij gewoon echt erg omdat ze mij soms echt als een slechte moeder doet voelen. Ik weet dat ik de beste mama ben voor mijn dochter maar toch ze laat mij zo voelen soms.