Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Download de app via de appstore
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs
Geboorteclub september 2021
Constante loopoor na buisjes
20202021nj
2 maanden geleden
Volgen
Heyy, Ik ben ten einde raad dus hopelijk heeft iemand advies of ervaring😊 Mijn zoontje zit bij de audioloog omdat hij slecht hoort en ze hadden geadviseerd om buisjes te laten plaatsen, deze heeft hij sinds april…. Ik merk inderdaad dat hij beter hoort en ook gaat praten maar verder is het een drama.. Hij heeft sinds 30 april een loopoor, dat is nu dus al 3,5 maand. Hij zit nu aan de 5e keer oordruppel (elke keer verschillende) en 3e antibiotica kuur. Niks werkt en het lijkt alleen maar erger te worden, ze hebben een kweek afgenomen dus de antibiotica moet aanslaan zeggen ze elke keer. Ik word er gek van, heb een second opinion aangevraagd maar dit kan nog maanden duren. De huisarts helpt niet omdat hij onder behandeling staat van de kno en de kno arts weet volgens mij zelf niet eens waarom het niet stopt. Zn gehoor kan door de ontsteking blijvende schade oplopen dus ik wil het zsm weg. Mn zoontje heeft er ook echt last van, ook van de diarree door alle antibiotica. Heeft iemand iets meegemaakt zoals dit of kan me vertellen wat ik kan doen😩😩 Ben echt ten einde raad
Geboorteclub september 2021
0
1 Reacties