10 Reacties

10 maanden geleden

Zelfde hier! Komt ook een beetje door het kouder worden buiten (herfst) waardoor volgens mij bacillen en virussen beter overleven. Maak me niet zoveel zorgen eigenlijk..

10 maanden geleden

Dus hij gaat pas naar de peutergroep? Vaak zijn ze daar het eerste jaar gewoon veel ziek door helaas

10 maanden geleden

Jaaa pff sinds ze hier gaat, half september is ze ook al 2 keer goed ziek geweest....Ze was net weer beter en hoppa, na 1 keer psz weer ziek! Hoort erbij.. weerstand opbouwen. Zal na een tijdje hopelijk wel minder worden

10 maanden geleden

Je bericht is alsof ik het zelf heb geschreven 😅🙈 hier 14 dagen geleden uit het niks spugen (in het restaurant 🥴) de week ervoor had hij koorts en was hij verkouden.. nu is hij al 2 weken aan de diarree en geeft zo nu en dan over.. buikgriep hebben mijn vriend en ik ook gehad nadat hij woensdag weer had overgeven… ik ga morgen maar de huisarts bellen omdat ik ook niet meer weet wat te doen 😅

10 maanden geleden

Reactie op LesleyJaikey

Je bericht is alsof ik het zelf heb geschreven 😅🙈 hier 14 dagen geleden u ...
Poh vervelend is het he! Mag ik vragen wat jouw huisarts erop te zeggen had?

10 maanden geleden

Reactie op Miems93

Poh vervelend is het he! Mag ik vragen wat jouw huisarts erop te zeggen had ...
De assistent denk aan verstoppingsdiarree, dus dat hij ook verstopt zit, dit zou het slechte eten verklaren maar ook de diarree die hij heeft. Ze is met mijn huisarts aan het overleggen en hoor vanmiddag meer, dus dat zal ik het ook even delen 😊

10 maanden geleden

Reactie op LesleyJaikey

De assistent denk aan verstoppingsdiarree, dus dat hij ook verstopt zit, di ...
De huisarts wilt nog even tot vrijdag afwachten, als hij dan nog diarree heeft nemen ze een ontlastingskweek, misschien kunnen ze dat voor jouw zoontje ook doen?

10 maanden geleden

Reactie op LesleyJaikey

De huisarts wilt nog even tot vrijdag afwachten, als hij dan nog diarree he ...
Ja ik zit ook te wachten op een belletje terug van de huisarts hoe nu verder. Heel veel beterschap ook voor jouw kleine!

10 maanden geleden

Reactie op Miems93

Ja ik zit ook te wachten op een belletje terug van de huisarts hoe nu verde ...
Dankjewel, jullie ook!

10 maanden geleden

Hier ook! Verkoudheidsvirus, flinke koorts, daarna buikgriep en blijvende diarree sinds een week.