36 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hele milde Corona gehad tijdens m’n zwangerschap. Niet laten vaccineren. Dochtertje doet het super 😁

2 jaar geleden

Ongevaccineerd nog steeds, vriend ook. Wij hebben alle 3 nog geen Corona gehad. In de zwangerschap bewust niet gedaan omdat het eerst strikt werd afgeraden, later bleek het wel oké te zijn wat bij mij vraagtekens opriep. Na de geboorte van onze dochter belandde mn tante van 55 jaar op de IC met Corona 2 weken na vaccinatie en mn opa overleed plotseling 4 weken na zijn vaccinaties. Ik wil niemand bang maken maar hierdoor hebben wij bewust de keuze gemaakt om niet te vaccineren. Het is trouwens wel bijzonder; mijn 18 collega’s hebben zich allemaal laten vaccineren en allemaal Corona gehad (kinderdagverblijf) en ik nog steeds niet. Ik vraag me af of het door vaccineren komt of dat het toeval is

2 jaar geleden

Ik ben ook gevaccineerd tijdens de zwangerschap. Normale bevalling gehad en ...
Dit. Op 40+1 bevallen.

2 jaar geleden

Ik heb mij ook laten vaccineren. Ergens rond de 25 werken geloof ik. Dochter is gezond geboren, 8 dagen voor de uitgerekende datum. Het meissie doet het fantastisch.

2 jaar geleden

Ik heb mij ook laten vaccineren. Novy is precies met 39 weken geboren en kern gezond, heerlijk tevreden vrolijk mannetje! 🤎

2 jaar geleden

2 vaccins tijdens zwangerschap, kerngezonde zoon van ruim 4100 gr met 41+5 geboren. Maand geleden heeft hij COVID gehad maar heel weinig last van gehad. Hij heeft veel meer last van de snotneus virussen van de opvang.

2 jaar geleden

Beide vaccins gehad tijdens mijn zwangerschap (5&6 maanden) en onze zoon is geboren met 41+6 met 3595 gram. Momenteel zitten we thuis met Corona, hij is 1 dag goed ziek geweest, maar herstelt momenteel snel.

2 jaar geleden

Zwanger geworden de week nadat mijn man gevaccineerd was, hij was eerder aangezien hij in de zorg werkt.(babyboom op zijn werk! Iedereen leek ineens extra vruchtbaar). Ik tijdens zwangerschap 2 keer gevaccineerd. Helaas zwangerschapsvergiftiging gekregen en met 37 weken met spoedkeizersnee bevallen. Kindje doet het vanaf minuut 1 perfect. Allemaal nog geen corona gehad

2 jaar geleden

Niet gevaccineerd, ook niet ziek geweest *afkloppen. Vriendinnen en collega's vrijwel allemaal gevaccineerd en valt mij op dat ze vaker ziek zijn, niet perse corona. Maar vaker ziek dan voorheen. Geen idee of dat met vaccineren te maken heeft of dat iedereen kwetsbaarder is.. maar het valt me gewoon op.

2 jaar geleden

Twee keer tijdens de zwangerschap corona gekregen en niet gevaccineerd (ik was nog niet aan de beurt). Ik heb long COVID, wat door de bevalling heel erg is verergerd. Mijn zoontje is geboren met 38+1, beiden hadden we best wel last van onze darmen (o.a. veel stink scheten😅), de osteopaat gaf aan dat zij dacht dat dit door corona kwam. Ons zoontje was tot 6 maanden ook constant verkouden, maar dat zou ook goed door de luchtvochtigheid kunnen komen. Hij oogt verder gezond en is een heerlijk vrolijk ventje. Ik merk wel dat ik denk ik altijd als er iets met hem is, in m'n achterhoofd zal houden dat hij een coronababy is; aangezien er nog zo weinig bekend is over de eventuele impact van corona op het ongeboren kindje.

2 jaar geleden

Niet laten vaccineren, exact op 40 weken.bevallen. We hebben onlangs covid gehad en ons kindje was niet zo erg ziek. Vriendin van mij heeft zich laten vaccineren en exact 2 weken later bevallen aan 29w.. kan toeval zijn natuurlijk. Het is eigen aan de mens om een reden te zoeken, ook al is deze er soms niet.

2 jaar geleden

Hier laten vaccineren tijdens de zwangerschap 😌 onze dochter is met 38weken en 1 dag geboren omdat ik zwangerschapsvergiftiging had. Daar heb ik nog best wel lang na de bevalling last van gehad maar dat heeft niets met de vaccinatie te maken. Heb helaas mogen ervaren van een vriendin van mij die zich niet wou laten vaccineren en zwanger was toch longcovid heeft opgelopen. Ze hebben na bijna 3 weken ic beiden de strijd verloren 😔 ze konden haar niet draaien Ivm de zwangerschap en haar man wou toen absoluut niet dat de zwangerschap überhaupt om welke reden dan ook afgebroken zou worden. Zo droevige uitkomst die niemand had gehoopt of gewild

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Hier laten vaccineren tijdens de zwangerschap 😌 onze dochter is met 38weke ...
Wat heftig zeg!💔 Heel veel sterkte met het verlies 🌹

2 jaar geleden

We hebben ons niet laten vaccineren. Tot nu toe 1 x corona gehad en had het zga niet door dat ik het had. Toevallig dat ik de wasverzachter niet rook. Wat me op valt is dat een paar familieleden na prik zieker zijn geworden. Hebben alle boosters gehad en hun medische aandoening is alleen maar verslechterd. Wat ik raar vind is dat Pfizer zijn medische data niet volledig deelt. Maar 50 procent van onderzoeken word openbaar gemaakt! Waarom?!?!? Dat zou toch openbaar goed moeten zijn. We zien toch allemaal dat de vaccins een super laag resultaat boeken? Waarom zijn die golven zo hoog als de meerderheid is gevaccineerd, die je juist moeten beschermen, men heeft toch antistoffen door vaccinatie?

2 jaar geleden

Hi allemaal, Topics over vaccinaties zijn helaas niet meer toegestaan op dit forum. Dit omdat wij zeer vervelende ervaringen hebben met discussies in het verleden. Voor vragen over vaccinaties raad ik jullie aan om contact op te nemen met de huisarts, gynaecoloog, verloskundige of de bronnen van het rijksvaccinatieprogramma.nl. Ik zal dit topic dan ook sluiten. Liefs Jaleesa |Moderator