18 Reacties

5 jaar geleden

Nu heb ik zin in hutspot met rookworst grrrr

5 jaar geleden

Vandaag had ik zin in een patatje joppie en ging ik goed op de gedachte van koude rollade met wat mayo 馃槏

5 jaar geleden

Had van de week ineens zin in pringles toewel ik ze normaal nooit eet had gelijk een bus gehaald 馃槄

5 jaar geleden

Nu heb ik zin in hutspot met rookworst grrrr
Ahahah ooppsss 馃檲馃檲

5 jaar geleden

Had van de week ineens zin in pringles toewel ik ze normaal nooit eet had g ...
Heerlijk h茅馃グ

5 jaar geleden

Ik had het gisteren met suikerbrood. Vriendlief heeft er gelijk een gehaald voor me 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Fren

Vandaag had ik zin in een patatje joppie en ging ik goed op de gedachte van ...
Heb je je gedachtes ook waar gemaakt? 馃ぉ

5 jaar geleden

Reactie op Colin96

Ik had het gisteren met suikerbrood. Vriendlief heeft er gelijk een gehaald ...
Kijk, zo hoort het 馃槤

5 jaar geleden

Ja maar dan met snoep van die perzik snoepjes normaal eet ik amper tot geen snoep nu echt heb overal zin in wat ik normaal niet eet. Zo had ik van de week zin in beenham uit de oven. Dit weekend gaan we dit klaar maken (kan nu al niet wachten). Normaal drink ik geen melk maar hele week nu wel. Ik haal nu zoveel dingen die ik normaalste niet drink of eet. Nu heb ik een periode dat ik ook graag watermeloen eet. Of broodjes met kaas en geen ander beleg. Zo raar overal krijg ik ook trek in hahahahaha.

5 jaar geleden

Reactie op nmn

Heb je je gedachtes ook waar gemaakt? 馃ぉ
Patatje joppie 鉁旓笍 en de koude rollade krijg ik maandag 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op Fren

Patatje joppie 鉁旓笍 en de koude rollade krijg ik maandag 馃槏
Och lekker hoor, geniet ervan 馃グ

5 jaar geleden

Ja maar dan met snoep van die perzik snoepjes normaal eet ik amper tot geen ...
Nu heb ik ook spontaan zin in die perziksnoepjes 馃槺. Gek h茅, al die cravings die je normaal gesproken niet zo snel zou nemen. Heb je nu dan ook last van misselijkheid tegelijk?

5 jaar geleden

Jep..... Heb de afgelopen weken al minstens 7 zakken chocopindas op hahaha... mjah helaas niet altijd alles in huis... Laatst wilde ik ineens zoete popcorn... Vind ik normaal echt niet lekker hahah wel zout!! Super grappig. Normaal ben ik altijd van de zure haring en is die pot zo leeg... Nu staat ie al n week in de koelkast.... Vreemd lijf haha

5 jaar geleden

Iehhhlllll stamppot zuurkool 馃あ馃あ馃あ馃あ馃あ馃あ馃あ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Haha jaaaa stamppot zuurkool soooo good 馃グ olijven ook echt yum! En ik had van die zakjes knijpfruit echt satisfying haha. Oeh en tomatensoep had ik ook echt zin in, zo heerlijk. Dus heb wel zoute/zure cravings maar ook wel zoet.

5 jaar geleden

Reactie op Kentry

Jep..... Heb de afgelopen weken al minstens 7 zakken chocopindas op hahaha. ...
Echt bizar h茅, wat al die hormonen met je lichaam doen

5 jaar geleden

Het ergste is nog dat ik gewoon alles door elkaar eet. Van fruit naar ijs. Dan wortels die ik normaal niet lust en gelijk snoepjes erachteraan wat ik normaal ook niet eet. En daarna gigantisch misselijk馃槀

5 jaar geleden

Ik heb al de hele tijd zin in erwtensoep 馃ぃ heb vorige week al een grote pan gemaakt en 3 dagen van gegeten en nu weer cravings haha! Ergens wel blij dat ik tot nu toe gezonde cravings heb ;)