53 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelf een kommode gemaakt uit een oud ikea kastje 😊

3 jaar geleden

Jaa super leuk!! Ik ben begonnen na mijn eerste zwangerschap en heb er echt een leuke hobby aan over gehouden. Mochten jullie een kijkje willen nemen kunnen jullie mij vinden op instagram @binkie_regalos. Ik woon in Spanje dis het is in het spaans maar je kan me gewoon een berichtje sturen haha! 🤣 Iedereen hier die haakt echt respect ik heb het meerdere malen geprobeerd maar het lukt me gewoon niet. 🙈 Zo knap!!

3 jaar geleden

Mijn zelfgemaakte boxkleed en babynestje. Bijna alles wat in de kledingkast ligt, is ook zelf genaaid. Zou nog veel meer willen naaien en heb nog zoveel ideeën maar helaas, dankzij mijn bekkenpijn lukt het niet meer om achter de naaimachine te zitten😬.

3 jaar geleden

Mijn zelf gemaakte boxmobiel! Zelf de vormpjes en standaard gemaakt. Zo leuk om dingen zelf naar eigen smaak te kunnen maken.

3 jaar geleden

Reactie op Mamabeer1993

Jaa super leuk!! Ik ben begonnen na mijn eerste zwangerschap en heb er echt ...
Jeeeeetje 😍

3 jaar geleden

Reactie op GabriëlleT

Mijn zelfgemaakte boxkleed en babynestje. Bijna alles wat in de kledingkast ...
Zo prachtig 😍😍😍😍😍😍😍

3 jaar geleden

Reactie op GabriëlleT

Mijn zelfgemaakte boxkleed en babynestje. Bijna alles wat in de kledingkast ...
Heb je ook een Instagram met je creaties? Zo leuk 🥰 heel inspirerend

3 jaar geleden

Reactie op GabriëlleT

Mijn zelfgemaakte boxkleed en babynestje. Bijna alles wat in de kledingkast ...
Prachtig!!!

3 jaar geleden

Reactie op Mkck

Mijn zelf gemaakte boxmobiel! Zelf de vormpjes en standaard gemaakt. Zo leu ...
Vet schattig!

3 jaar geleden

Reactie op MoederMaffiaBaby2

Heb je ook een Instagram met je creaties? Zo leuk 🥰 heel inspirerend
Dankjewel😊. Ja die heb ik! @bygaab_

3 jaar geleden

Reactie op GabriëlleT

Dankjewel😊. Ja die heb ik! @bygaab_
Zo leuk! Zou best een voetenzak voor in de maxi cosi door jou gemaakt willen

3 jaar geleden

Reactie op MoederMaffiaBaby2

Zo leuk! Zou best een voetenzak voor in de maxi cosi door jou gemaakt wille ...
O wauw dat vind ik een eer😊. ‘Probleem’ is alleen dat ik niets anders meer kan dan op de bank liggen ivm bekkeninstabiliteit en ik ben over een week uitgerekend.. dus voorlopig zie ik dat nog niet zitten🙈

3 jaar geleden

Reactie op GabriëlleT

O wauw dat vind ik een eer😊. ‘Probleem’ is alleen dat ik niets anders meer ...
Snap ik helemaal 💗 🤗 Aw wat balen dat je op de bank zit met bekkeninstabiliteit. Veel sterkte!

3 jaar geleden

Hier ook speenkoorden gaan maken 😍 superblij met het resultaat. Links is voor mezelf (houd de naam graag nog even geheim) en rechts voor een vriendin.

3 jaar geleden

Breien heb ik weer opgepakt tijdens mijn zwangerschap. Haken heb ik proberen te leren maar ik ben er nog niet zo goed in. Verder vind ik smyrna en diamond painting wel nog leuk om te doen maar het komt er de laatste tijd niet meer van doordat ik te moe ben en het lastig heb met lang op een stoel te zitten.

3 jaar geleden

Reactie op Ilse13

Breien heb ik weer opgepakt tijdens mijn zwangerschap. Haken heb ik probere ...
Wat is smyrna?? Ik hoor van veel mensen dat ze eerst al kunnen breien en daarna gaan leren haken! Misschien dat ik het andersom ga doen en uiteindelijk ook ga leren breien hahaha, maar behalve knuffeltjes en kralen ben ik ook geen pro. Kan nieteens een vierkant lapje haken hahah

3 jaar geleden

Reactie op Mennos9

Hier ook speenkoorden gaan maken 😍 superblij met het resultaat. Links is v ...
Is er een regel met hoe lang zo een speenkoord mag zijn? Ik heb best een lange naam

3 jaar geleden

Reactie op Iliana

Is er een regel met hoe lang zo een speenkoord mag zijn? Ik heb best een la ...
Ja hij mag maximaal 22 cm zijn exclusief de clip. Ik heb ong 15 cm aan kralen aangehouden en dan 7 cm voor de lus. Had ook graag wat meer kralen gebruikt maar dat kon helaas niet. Of je zou wat kleinere kralen moeten gebruiken 😊

3 jaar geleden

Reactie op Iliana

Wat is smyrna?? Ik hoor van veel mensen dat ze eerst al kunnen breien en d ...
Dat is knopen op een doek die al dan niet voorbedrukt is. Dan heb je allemaal korte draadjes wol in verschillende kleuren en knoop je die met een haak in de voorziene plaatsen en zo krijg je een leuk kussen of tapijt

3 jaar geleden

Reactie op Iliana

Wel een foto delen! Ik kende het niet maar ik heb het opgezocht 😍
De deken 😍