53 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op kayleemaikel

De deken 馃槏
Wat leuk!!!! Heel knap gedaan!

3 jaar geleden

Reactie op Iliana

Is er een regel met hoe lang zo een speenkoord mag zijn? Ik heb best een la ...
Jaa, ze mogen niet langer zijn dan 22cm en de kralen niet kleiner dan 6mm. 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op Iliana

Is er een regel met hoe lang zo een speenkoord mag zijn? Ik heb best een la ...
Hou er wel rekening mee dat er ook niet teveel speling mag zitten tussen de kralen, ivm klem zitten van de vingers

3 jaar geleden

Ik ben de enveloppen van de geboortekaartje aan het versieren en adresseren.

3 jaar geleden

Ik had op instagram birthlines gezien, en vind het super mooi. Dus heb mijn eigen gemaakt van onze echo's. Puur voor ons zelf, staat nu in de woonkamer te pronken 馃グ Ik heb ook het ontwerp voor het geboortekaartje zelf geschilderd. En gehaakte dekentjes van mijn moeder gekregen en een boxmobiel gemaakt van vilt van een vriendin. Vind zelf gemaakte dingen zo leuk 馃槉

3 jaar geleden

Ik had op instagram birthlines gezien, en vind het super mooi. Dus heb mijn ...
Zo mooi! Ik volg haar ook op insta, prachtig wat ze maakt. Helaas behoorlijk prijzig maar wel een heel mooi aandenken. Mooi gemaakt hoor, ik ga nog even doorsparen 馃槂

3 jaar geleden

Reactie op Gabri毛lleT

Mijn zelfgemaakte boxkleed en babynestje. Bijna alles wat in de kledingkast ...
Wauw ziet er echt heel leuk uit! ik wil bijna vragen of je hetzelfde voor mij wilt maken maar en ik betaal je er graag voor 馃槂! Maar bekkenpijn is super naar

3 jaar geleden

Niet ik zelf, maar mijn moeder heeft deze gemaakt naar mijn pinterest bord 馃グ馃槏 ben er zo verliefd op! Even showen 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Danaa93

Wauw ziet er echt heel leuk uit! ik wil bijna vragen of je hetzelfde voor m ...
Ah dankjewel voor je compliment馃槉. Inmiddels is m鈥檔 dochtertje bijna 3 weken oud en moet ik echt nog even zoeken naar de tijd om weer te naaien馃槄.. dus wie weet in de toekomst maar ik vermoed dat het voor jou dan al te laat is馃槈

茅茅n jaar geleden

Naamletters aan het versieren met blaadjes voor de herfst 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik ben meer van de naaimachine. Vorig jaar een heerlijk wollen manteltje gemaakt met een welness flece voering. Hij vindt hem nog steeds heerlijk