Ik wil volgende week cupcakes maken en zo de familie laten weten dat ik zwanger ben.. Maar nu is bijna hele familie op streng dieet en zou dan graag niets met te veel suiker willen.. Dus zat te denken om soort van cupcakes met banaan te maken, maar wil dan half blauwe en half roze cupcakes maken en vraag me af of de geelige kleur van de banaan de kleur zou veranderen? 馃 Iemand dit geprobeerd? Heb wel natuurlijk food coloring al gekocht via bol.. Anders moet ik maar 1/3 recept proberen en kijken zo dat ie niet groen wordt ipv blauw bijvoorbeeld 馃槀
Ik lees ff mee, want heb hetzelfde idee al mogen het van mij ook wel gewone cupcakes zijn 馃槉
Je zou ook bananencupcakes kunnen maken en de binnenkant er uit kunnen halen en bijv kunnen vullen met bosbesjes en frambozen voor het blauw/roze effect
Je zou bananenbrood kunnen maken in cupcakevormpjes. Gezond en lekker. Afmaken met aardbeien en bosbessen voor de blauwe en rood/roze kleur. Veel plezier!
Je hebt van dr Oetker ook roze en blauw strooisels. Dan hoef je niet met kleurstof in de weer. Ik heb zelfs het unicorn strooisel gebruikt vond ik wel leuk.
Je zou de suiker kunnen vervangen door erythritol je lichaam neemt dit namelijk niet op. Of je zou je topping roze en blauw kunnen doen en je cupcakes gewoon normaal 馃槉