5 Reacties
4 jaar geleden
Ja we proberen nog met de fles. Maar het werkt niet.
De Avent cups vind ik goed voor cupfeeding! Verder volg ik want wil nog meer tips.
4 jaar geleden
Reactie op MoederMaffiaBaby2
Ja we proberen nog met de fles. Maar het werkt niet.
De Avent cups vind i ...
Krijgt je kindje nu voeding met een cup als jij er niet bent en hoe vaak is dat? Onze dochter is 15 weken en we zijn al vrij snel begonnen met de fles. Ze pakte dit altijd maar sinds deze week niet meer. Misschien hebben we toch te weinig geoefend. Ik ben weer begonnen met werk en zie even niet in hoe het nu verder moet..
Werkt het om een volledige voeding met een cup te doen? En verspil je veel melk?
Hopelijk wil het wel met een cup, we hebben het nog niet geprobeerd. Dank voor je tip van de Avent.
4 jaar geleden
Wij zijn na een prelogopediste geweest en tips gekregen voor het oefenen met de fles. Maar ook heb ik eenmaal geoefend met een cupje van medela. Ze likte het zo op, heel schattig. Ze knoeide nog wel erg veel, maar dat moet met oefenen beter gaan. Meestal is het bedoeld als bijvoeding, maar kan ook zo goed gaan, dat je het kan doen als je kindje de fles weigert.
4 jaar geleden
Reactie op September2109
Krijgt je kindje nu voeding met een cup als jij er niet bent en hoe vaak is ...
Ja cupje werkt dus best goed. Ik ben nog ziek en dus aanwezig thuis maar januari gaat hij naar de gastouder. Ik zal ook langsgaan om live te voeden. Maar wil het dan ook in cupje aanbieden als flesje niet werkt. M'n partner heeft ook partner verlof opnemen in januari aangevraagd dus waarschijnlijk kan hij dan nog meer oefenen als ik er niet ben
4 jaar geleden
Met de fles kan je ook trouwens het héél relaxed aanbieden als een speelding. Wij noemden het ook "Het mysterieuze SabbelDing". En blijkbaar komt daar soms ook MELK uit. Wow..Wat bizar. En dus heel relaxed afleiden door bv tv te laten kijken of iets anders te doen terwijl je dus de baby laat spelen met het mysterieuze SabbelDing. Uiteindelijk heeft dit geleid tot drinken uit de fles.
Niet teveel dwingen of gestresst raken. Dan willen ze er helemaal niets meer van weten. M'n eerste is het dus nooit mee gelukt. Maar goddank met deze wel dus! Nu dus blijven doorgaan met aanbieden