14 Reacties

5 jaar geleden

Sterke drank! Haha

5 jaar geleden

Reactie op Carrie1990

Sterke drank! Haha
mijn vriend drinkt niet 😂😂

5 jaar geleden

Deze romper haha

5 jaar geleden

Oordopjes, het boek “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt”, antirimpelcreme, melatoninetabletjes

5 jaar geleden

Heb gisteren deze binnen gekregen, ontzettend leuk voor een aanstaande vader om te lezen... alles vanuit de man. Ook voor moeders leuk om te lezen zo zie je ook de andere kant 😃

5 jaar geleden

Het boek; help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!

5 jaar geleden

Reactie op Joanne22

Deze romper haha
die is inderdaad al besteld 🙈 zal die nodig hebben 😂

5 jaar geleden

Leuk idee! Ik zag dit net op internet. Misschien ga ik er ook een maken. Wasknijper om je neus te beschermen tegen stinkluiers. Oordopjes zodat je geen gehoorbeschadiging oploopt van het geschreeuw van de baby. Een romper met gebruiksaanwijzing Blikje Redbull, want een beetje energie kun je als papa zijnde best gebruiken de komende tijd. Een zak ballonnen omdat er vanaf nu nog heel veel feestjes gaan komen. Zoetzure snoepjes omdat kinderen beide karakters hebben. Een gelukscentje. Twee extra paar ogen. Tissues voor de kraamtranen, soms hebben vaders ze ook. Wegwerphandschoenen, voor de vieze klusjes. Een gum om je eraan te herinneren dat elke ouder soms fouten maakt. Een rammelaar om jezelf of de baby mee te entertainen. Het mandje kan na afloop gebruikt worden voor luiers of dergelijke

5 jaar geleden

Reactie op Jaco En Baby

Leuk idee! Ik zag dit net op internet. Misschien ga ik er ook een maken. ...
leuk, bedankt voor het meedenken

5 jaar geleden

Leuk idee! Ik heb voor m’n vriend een leuk boekje gekocht, zwangerschapshandboek voor mannen

5 jaar geleden

Haha wat een leuk idee! Ik lees mee :)

5 jaar geleden

Naast oordopjes, een wasknijper en handschoenen heb ik er een douchehandschoen bij gedaan (daarmee kan papa met de kleine douchen) en een setje met kaartjes met zelfverzonnen coupons. Bijvoorbeeld een nacht doorslapen voor papa, een avondje uit, uit lunchen op kosten van mama. Mijn vriend vond het heel leuk!

5 jaar geleden

Reactie op Debbie-prooi87

Heb gisteren deze binnen gekregen, ontzettend leuk voor een aanstaande vade ...
Dit boek is geweldig! Had het voor mijn man onder de kerstboom gelegd, maar lees het zelf nu 😄

5 jaar geleden

Dit boek is geweldig! Had het voor mijn man onder de kerstboom gelegd, maar ...
Leuk he? Kon hem ook niet meer wegleggen. Leest makkelijk en is zo grappig