25 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op wish3
Leuk! Heb daar ook altijd gewoond. Nu sinds 4 jaar samenwonend in Klaaswaal ...
Ik woon hier nu sinds 4 jaar. Man komt hier vandaan. Maar echt heerlijk, zou niet meer weg willen.
5 jaar geleden
Reactie op MV93
Jaa leuk! Ik woon in Oud-Beijerland. Ben 27 en 9+2 van m'n eerste. Ben in d ...
Oh dat vervelend!
Heb sowieso gemerkt dat het lastig is nieuwe vrienden te maken als wat 'ouder' bent en je niet meer echt buiten mensen ontmoet. Zeker tijdens de lockdown erg lastig.
Heb opzich wel vrienden nu hier hoor. Eigenlijk allemaal de vrouwen van mijn man z'n vrienden zijn allemaal leuk, maar heb nog geen 'eigen' vrienden gemaakt zegmaar.
Kijk wel uit naar zwangerschapscurssen en babyzwemmen enzo om weer nieuwe mensen te ontmoeten.
Wie weet leuk om dan eens een keer een 24baby dag hoeksche waard te houden馃ぃ
5 jaar geleden
Oh dat vervelend!
Heb sowieso gemerkt dat het lastig is nieuwe vrienden te ...
Lijkt me leuk! Ik ben hier 3 jaar geleden komen wonen maar al mijn vrienden wonen niet in de hoeksche waard! Precies wat je zegt als je ouder bent en hier niet sport ofzo is het lastig vrienden te maken
5 jaar geleden
Jeej hier een rasechte hoekschewaarder 馃檶馃徎 zwanger van de 1e. Ik woon in sgravendeel, 31 jaar en 10 weken zwanger 馃ぐ馃徏
5 jaar geleden
Leuk! Ik heb zelf geen insta. Maar misschien dat ik binnenkort even eentje aanmaak zodat ik contact met jullie kan maken 馃槉 hoe gaat met de zwangerschappen?
5 jaar geleden
Hoi allemaal,
Het is helaas niet toegestaan om vanuit deze app facebookgroepen of appgroepen aan te maken of Facebookaccounts te delen. Hier hebben wij in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, waaronder oplichting en lastig vallen. Ik wil jullie vragen dit niet meer te delen hier. :) ik zal de reacties hierover verwijderen.
Instagram accounts mogen wel gedeeld worden maar wederom niet om via daar groepen aan te maken.
Alvast bedankt!
Liefs,
Sanne