25 Reacties

5 jaar geleden

Hallo, ik woon in oud-beijerland en nu zwanger van de 2e. Ik ben 24 naar

5 jaar geleden

Reactie op lynn123

Hallo, ik woon in oud-beijerland en nu zwanger van de 2e. Ik ben 24 naar
Jaar bedoel ik haha

5 jaar geleden

Wat leuk! Ik woon in Klaaswaal, ben 28 jaar en 10+1 wk zwanger. Waar kom je zelf vandaan?

5 jaar geleden

Ik kom zelf uit Strijen 馃槉

5 jaar geleden

Jaa leuk! Ik woon in Oud-Beijerland. Ben 27 en 9+2 van m'n eerste. Ben in de lockdown hier komen wonen en ik ken nog helemaal niemand.

5 jaar geleden

Ik kom zelf uit Strijen 馃槉
Leuk! Heb daar ook altijd gewoond. Nu sinds 4 jaar samenwonend in Klaaswaal :)

5 jaar geleden

Reactie op wish3

Leuk! Heb daar ook altijd gewoond. Nu sinds 4 jaar samenwonend in Klaaswaal ...
Ik woon hier nu sinds 4 jaar. Man komt hier vandaan. Maar echt heerlijk, zou niet meer weg willen.

5 jaar geleden

Reactie op MV93

Jaa leuk! Ik woon in Oud-Beijerland. Ben 27 en 9+2 van m'n eerste. Ben in d ...
Oh dat vervelend! Heb sowieso gemerkt dat het lastig is nieuwe vrienden te maken als wat 'ouder' bent en je niet meer echt buiten mensen ontmoet. Zeker tijdens de lockdown erg lastig. Heb opzich wel vrienden nu hier hoor. Eigenlijk allemaal de vrouwen van mijn man z'n vrienden zijn allemaal leuk, maar heb nog geen 'eigen' vrienden gemaakt zegmaar. Kijk wel uit naar zwangerschapscurssen en babyzwemmen enzo om weer nieuwe mensen te ontmoeten. Wie weet leuk om dan eens een keer een 24baby dag hoeksche waard te houden馃ぃ

5 jaar geleden

Oh dat vervelend! Heb sowieso gemerkt dat het lastig is nieuwe vrienden te ...
Jaa ik had ook ingezet op zwangerschapsyoga ofzo. Hopelijk kan dat snel weer. Lijkt me zeker leuk om eens anderen van hier te ontmoeten! (:

5 jaar geleden

Oh dat vervelend! Heb sowieso gemerkt dat het lastig is nieuwe vrienden te ...
Lijkt me leuk! Ik ben hier 3 jaar geleden komen wonen maar al mijn vrienden wonen niet in de hoeksche waard! Precies wat je zegt als je ouder bent en hier niet sport ofzo is het lastig vrienden te maken

5 jaar geleden

Jeej hier een rasechte hoekschewaarder 馃檶馃徎 zwanger van de 1e. Ik woon in sgravendeel, 31 jaar en 10 weken zwanger 馃ぐ馃徏

5 jaar geleden

Zitten jullie ook bij VK hw Oost?

5 jaar geleden

Zitten jullie ook bij VK hw Oost?
Nee bij vk corendijk in nieuw-beijerland

5 jaar geleden

Ik zit bij Duna Lus in Numansdorp

5 jaar geleden

Ik heb net een goede termijnecho gehad, ben nu 10+6馃グ. Als mensen ge茂nteresseerd zijn in contact, voeg mij toe op insta: @_malouu (ik begreep dat telefoonnummers niet mag voor een appgroep)

5 jaar geleden

Leuk! Ik heb zelf geen insta. Maar misschien dat ik binnenkort even eentje aanmaak zodat ik contact met jullie kan maken 馃槉 hoe gaat met de zwangerschappen?

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Het is helaas niet toegestaan om vanuit deze app facebookgroepen of appgroepen aan te maken of Facebookaccounts te delen. Hier hebben wij in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, waaronder oplichting en lastig vallen. Ik wil jullie vragen dit niet meer te delen hier. :) ik zal de reacties hierover verwijderen. Instagram accounts mogen wel gedeeld worden maar wederom niet om via daar groepen aan te maken. Alvast bedankt! Liefs, Sanne

5 jaar geleden

Reactie op MV93

Ik heb net een goede termijnecho gehad, ben nu 10+6馃グ. Als mensen ge茂nteres ...
Done

5 jaar geleden

Zijn er toevallig meer dames hier die een zwangerschapscursus gaan doen bij Baby Bliss?