17 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb hier ook zoooo vreselijk last van gehad deze week, nu via huisarts laxeer siroop gekregen. Is nu veel minder

4 jaar geleden
Ik heb hier ook zoooo vreselijk last van gehad deze week, nu via huisarts l ...
Misschien zal ik dat best ook overwegen, zoo vervelend! En zelfs beetje pijnlijk met momenten..

4 jaar geleden
Ja hier ook last van! Vanavond echt extreem aan het rommelen daarbinnen. Helaas nog geen tips, dus ik lees mee!

4 jaar geleden
Volgens mij is dat als er lucht in je darmen zit. Dus probeer scheetjes te laten馃ぃ haha

4 jaar geleden
Reactie op Dizvis
Hoort erbij, alles wordt aan de kant geduwd om ruimte te maken. Er wordt we ...
Dank je, ga hier proberen rekening te maken. Is net of er een feestje aan de gang is in mijn buik! 馃槄

VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op AndreeaMagdalena
Dank je, ga hier proberen rekening te maken. Is net of er een feestje aan d ...
Hehehe ik had het vanochtend ook in bed, volgens mij ben ik er zelfs van wakker geworden zo te keer ging het. Gisteren wel veel water met prik gedronken... Misschien dat dat het was.

4 jaar geleden
Reactie op AndreeaMagdalena
Misschien zal ik dat best ook overwegen, zoo vervelend! En zelfs beetje pij ...
Klopt bij mij deed het ook pijn en later ontstond obstipatie en gerommel een groot feest maar met het siroopje ben ik er van af 馃槄

4 jaar geleden
Ook veel last van. Wat ik van men arts moest doen was 6 zakjes movicol in 500ml water doen en binnen het uur opdrinken en dit hielp echt

4 jaar geleden
Reactie op Stefanielara
Ook veel last van. Wat ik van men arts moest doen was 6 zakjes movicol in 5 ...
Ja heb ik ook moeten gebruiken na mijn vorige bevalling, omdat ik erg last had van aanbeien. Zo kan je je darmen legen zonder harde stoelgang. Mss ook eens proberen nu.. dank je voor tip!