17 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hier ook zoooo vreselijk last van gehad deze week, nu via huisarts laxeer siroop gekregen. Is nu veel minder

4 jaar geleden

Ik heb hier ook zoooo vreselijk last van gehad deze week, nu via huisarts l ...
Misschien zal ik dat best ook overwegen, zoo vervelend! En zelfs beetje pijnlijk met momenten..

4 jaar geleden

Ja hier ook last van! Vanavond echt extreem aan het rommelen daarbinnen. Helaas nog geen tips, dus ik lees mee!

4 jaar geleden

Volgens mij is dat als er lucht in je darmen zit. Dus probeer scheetjes te laten馃ぃ haha

4 jaar geleden

Ja 馃槄

4 jaar geleden

Bij mij zijn mijn darmen in het begin van de zwangerschap ook helemaal ontregeld, door hormonen en doordat er vanalles veranderd in je buik. Bij mij helpt Roosvicee Pruimen goed, neem ik elke ochtend een glas van. Verder veel vezels eten en vooral heel veel drinken.

VRIEND

4 jaar geleden

Hoort erbij, alles wordt aan de kant geduwd om ruimte te maken. Er wordt wel geadviseerd om geen koolzuurhoudende drinken te nuttigen, geen kauwgom kauwen want daar slik je ook luchtbij in en andere dingen waar je gas van krijgt vermijden.

4 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Hoort erbij, alles wordt aan de kant geduwd om ruimte te maken. Er wordt we ...
Dank je, ga hier proberen rekening te maken. Is net of er een feestje aan de gang is in mijn buik! 馃槄

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op AndreeaMagdalena

Dank je, ga hier proberen rekening te maken. Is net of er een feestje aan d ...
Hehehe ik had het vanochtend ook in bed, volgens mij ben ik er zelfs van wakker geworden zo te keer ging het. Gisteren wel veel water met prik gedronken... Misschien dat dat het was.

4 jaar geleden

Reactie op AndreeaMagdalena

Misschien zal ik dat best ook overwegen, zoo vervelend! En zelfs beetje pij ...
Klopt bij mij deed het ook pijn en later ontstond obstipatie en gerommel een groot feest maar met het siroopje ben ik er van af 馃槄

4 jaar geleden

Ik voel me vooral erg opgeblazen ja. Herkenbaar? Heb het idee dat ik uit elkaar plof 馃ぃ

4 jaar geleden

ja ik heb dit ook. ik voel mij een ballon haha. ik krijg daardoor mijn broek niet eens meer dicht. er borrelt van alles daarbinnen en ook echt last van obstipatie.

4 jaar geleden

Ik ben een soort borrelfabriek 馃お

4 jaar geleden

Pff echt niet normaal bij mij ook 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Volgens mij is dat als er lucht in je darmen zit. Dus probeer scheetjes te ...
Denk ik ook. Normaal laat ik amper scheetjes, maar nu..馃檲馃檲 en natuurlijk op de meest ongepaste momenten

4 jaar geleden

Ook veel last van. Wat ik van men arts moest doen was 6 zakjes movicol in 500ml water doen en binnen het uur opdrinken en dit hielp echt

4 jaar geleden

Reactie op Stefanielara

Ook veel last van. Wat ik van men arts moest doen was 6 zakjes movicol in 5 ...
Ja heb ik ook moeten gebruiken na mijn vorige bevalling, omdat ik erg last had van aanbeien. Zo kan je je darmen legen zonder harde stoelgang. Mss ook eens proberen nu.. dank je voor tip!