20 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Danaa93
Jullie alle 3 raden puckababy aan, ik kijk gelijk maar even op Vinted 🫢 th ...
Ja is gewoon super makkelijk. Zeker in herfst/winter tijd. Makkelijk aan te passen aan temperatuur.
2 jaar geleden
Ik heb ook de Puckababy.
Gebruiken jullie van de slaapzak al de wintervoering? Ik heb de voering er nu nog niet in, maar vind hem soms nog wel koud aanvoelen in de nacht.
2 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Ik heb ook de Puckababy.
Gebruiken jullie van de slaapzak al de wintervoe ...
Ons zoontje slaapt nu in het herfst gedeelte (dus in de teddy, maar nog zonder het zomer gedeelte er aan vast). Het is hier in 1x al flink afgekoeld tot 18.5 graden, dus hij heeft er ook al een pyjama en korte mouw romper onder.
2 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Ik heb ook de Puckababy.
Wij hebben alleen nog dunne gedeelte. Maar hij heeft een warme kamer en is warmbloedige. Denk dat we vanaf volgende week overstappen op alleen teddy zak met romper.
2 jaar geleden
Hoe doen jullie dat dan met doorlekken in de puckababy? Onze meid heeft een maat 4, slaapt in een maat 5. Maar alsnog lekt ze soms door. Dan heeft ze geen slaapzak meer voor haar dutjes?
We hebben nu 2 winterslaapzakken van de Hema. Door doen we korte mouwen romper en een pyjama over aan.
2 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Ik heb ook de Puckababy.
Wij gebruiken alleen het herfst gedeelte nu, de voering zeg maar 😊
2 jaar geleden
Reactie op rileyK
Hoe doen jullie dat dan met doorlekken in de puckababy? Onze meid heeft een ...
Heb een reserve van de Prenatal mocht hij nog niet droog zijn of met ongelukjes.
Maar komt bijna niet voor.
Heb je wel de flapjes naar buiten van de luier? En anders een ander merk proberen? Wij hebben pampers baby dry eigenlijk nooit lek problemen. Met kruitvat lekte hij hele tijd door.
2 jaar geleden
Reactie op nicci-nicolle
Heb een reserve van de Prenatal mocht hij nog niet droog zijn of met ongelu ...
Thanks voor de tips! Het gebeurd voornamelijk doordat ze op haar buik ligt. Dan lekt het bij d'r buikje er uit. Gebeurt niet iedere nacht maar toch wel 1x per week helaas.
2 jaar geleden
Reactie op rileyK
Thanks voor de tips! Het gebeurd voornamelijk doordat ze op haar buik ligt. ...
Onze dochter is ook een buikslaper en lekt eigenlijk nog zelden door sinds ik een wat ruimere luier aandoe, hem aan de voorkant wat hoger doe en maar 1 knoopje van de romper dicht. Wellicht zit daar nog een bruikbare tip bij.
2 jaar geleden
Reactie op rileyK
Hoe doen jullie dat dan met doorlekken in de puckababy? Onze meid heeft een ...
Wij hebben twee puckababy 4-seizoenen slaapzakken. Ook voor wanneer 1 in de was is. Ik heb ze beide in de aanbieding gekocht. Uiteindelijk heb ik nog een derde gekocht via marktplaats, die gebruiken mijn ouders wanneer zij oppassen. Het is wel even een investering maar nu hoeven we voorlopig niet over slaapzakjes na te denken.
2 jaar geleden
Hier ook 2 stuks puckababy 4 seizoenen. Ze slaapt nu in het herfst deel met overdag alleen korte mouwen romper en snachts de romper met het pyjamabroekje
2 jaar geleden
ik heb een puckerbaby en van hema eigenlijk vind ik die niet zo omdat het geen natuurlijk materiaal is (sorry snob alert)
maar volgens mij heeft jollein ook fijne!
en doe je kindje een wollen romper/slaap pakje aan dat is warmte regulerend bv van dilling ofzo