82 Reacties

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Lief dat je het vraagt. Af en toe moet ik die frustratie even kwijt maar he ...
Daar had ik niet aan getwijfeld ☺️ want anders had je vast een frustratie gedeeld over uit elkaar gaan/zijn. En gelukkig zijn er ook fijne dingen want dat is echt belangrijk! Hopelijk pikt hij het op en begint hij wat extra te helpen. En in de tussentijd gewoon je frustratie delen met ons 😘

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Daar had ik niet aan getwijfeld ☺️ want anders had je vast een frustratie g ...
Tnx 😘

één jaar geleden

Ehhh ja een overbezorgde schoonmoeder. Ze was docent en heeft erg de neiging om mensen te onderwijzen. Maar dan eeeecht, "Kinderen dit, kinderen dat". En maar stressen over of mijn kind wel voldoende eten binnenkrijgt (ik geef nog altijd BV, zoontje is nu 15 maanden en eet nog niet zo veel, groeit verder super). Ik weet dat zij het allemaal uit liefde doet, maar ik erger me ook aan het feit dat het ook door haar schuldgevoeloens t.o.v. haar zoon, mijn man komt.q Zij kon namelijk amper tijd doorbrengen met hem toen hij klein was, doordat zij altijd moest werken. Maar goed. Even in een kussen schreeuwen of zo en het gaat weer...

één jaar geleden

Bah bah bah. Ik vind er al een poosje helemaal niks leuks meer aan. Na twee lange opeenvolgende sprongen was het een paar dagen leuk, werden we ziek. Weer 24/7 een huilend kind tegen me aangeplakt terwijl ik zelf ook ziek ben. Het voelt zo uitzichtloos.. Wanneer krijg ik mijn vrolijke zelfstandige mannetje weer terug? 😥😮‍💨

één jaar geleden

Klopt idd dat je niet altijd kan toegeven. Gaan jullie het laten nakijken i ...
Komende week naar consultatiebureau, even bespreken met de jeugdarts. Kijken hoe zei er over denkt. Mijn lijf is wat betreft suiker opname ook niet helemaal 'nornaal' en bij mijn broer en zus ook niet, dus hij zou zomaar dezelfde problemen kunnen ervaren. Wat geen probleem is, want zolang je schommelingen in suiker kan voorkomen heb je er weinig last van. Maar met vaste voeding is natuurlijk veel lastiger en toen hij nog volstijds bv kreeg.

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Bah bah bah. Ik vind er al een poosje helemaal niks leuks meer aan. Na twee ...
Dikke knuffel ❤💙

één jaar geleden

Ok ik weet dat ze het niet express doet en het een fase is maar onze dochter van 1,5 is zo’n ontzettend papa’s kindje… Ze rent naar papa toe om te knuffelen, papa krijgt zoentjes uit haarzelf en papa krijgt de dikste en langste knuffels die er zijn. Als ik zeg ‘mama kusje’ schudt ze haar hoofd… Als ik zeg ‘mama knuffel’ schudt ze nee en rent ze weg. En als ze dan met papa knuffelt kijkt ze me aan alsof ze zegt ‘zie je mij lekker met papa knuffelen’ 😂😂😂 Ik ben opnieuw zwanger en heb weleens gegrapt tegen mijn man dat ik hoop dat het een jongen wordt wat dan mama’s kindje wordt. Uiteraard een grapje…

één jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Ok ik weet dat ze het niet express doet en het een fase is maar onze dochte ...
Aaaah die hardwerkende mama heeft ook kusjes nodig! Hoop ook voor je dat het een jongetje wordt 😜

één jaar geleden

Van die dagen dat je denkt, ik wil wel klagen, maar heb het gevoel dat ik dit niet mag 🙄

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Aaaah die hardwerkende mama heeft ook kusjes nodig! Hoop ook voor je dat he ...
Hier een mamasboy Ennuh, zwaan kleef aan is ook niet alles 😂

één jaar geleden

Ziek wakker, vanmorgen getest, corona Inmiddels benauwd, koppijn, volle en zere holtes en super moe... De dreumes is enorm onrustig, huilerig en wil niks en alles tegelijk 🙄 top dit. Fijne kerst 🎄

één jaar geleden

Reactie op ROF

Ziek wakker, vanmorgen getest, corona Inmiddels benauwd, koppijn, volle en ...
Ohhh nee! Zelf ziek en dan voor een ziek kind zorgen... Sterkte! Hoop dat je man zich beter voelt!

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ohhh nee! Zelf ziek en dan voor een ziek kind zorgen... Sterkte! Hoop dat j ...
Ja, dat gelukkig wel. Die heeft grotendeels opgepakt vandaag, op vraag. A ondeten bestond uit broodjes en hapjes/kaasjes/vleesjes op de bank. de dreumes vond het fantastisch. Daar heb ik niet over te klagen

één jaar geleden

Reactie op ROF

Ziek wakker, vanmorgen getest, corona Inmiddels benauwd, koppijn, volle en ...
Hier heeft de kleine last van diarree, ben ik sinds vanochtend hartstikke misselijk. En mijn partner is een paar dagen weg met vrienden. Merry Christmas inderdaad..🎄

één jaar geleden

Reactie op Applepie07

Hier heeft de kleine last van diarree, ben ik sinds vanochtend hartstikke m ...
Vreselijk 🥴 beterschap 😘🎄

één jaar geleden

Mijn man die thuis geen fuck uitvoert. Maakt niks uit hoe vaak ik het vraag ....

één jaar geleden

zoon is daarstraks in slaap gevallen in de auto... wil nu natuurlijk niet slapen 🫨

één maand geleden

hoezo is deze niet meer in gebruik?!! Hallo klagen is soms zo lekker!

één maand geleden

Oh ja, ik heb wel even behoefte aan klagen. Ik ben, volgens vriend, een naar mens omdat ik wat kortaf ben door de warmte. En omdat ik er wat van zei dat hij z'n poten op tafel legt terwijl ik nog aan het eten ben.....

één maand geleden

Wij krijgen nieuwe buren. En Pff mijn man kan zo zeuren om van alles. Elk geluidje en wat er allemaal gebeurd. Wordt er af en toe echt moe van. 🙈