82 Reacties

één maand geleden

Reactie op Moussie

Oh ja, ik heb wel even behoefte aan klagen. Ik ben, volgens vriend, een naa ...
Is ook niet netjes toch als je nog aan het eten bent. 🤔 Zou ik ook niet prettig vinden. 😅

17 dagen geleden

Het gedrag van mijn peuter dochter. Ik word er doodmoe van. Continu de strijd opzoeken en slecht luisteren. In combinatie met een baby van drie maanden Sta ik soms met mijn handen in mijn haar. Vaak is dit al voor mijn eerste koffie🙄😂

17 dagen geleden

Reactie op Noelleanne95

Het gedrag van mijn peuter dochter. Ik word er doodmoe van. Continu de stri ...
ohh nou ik klaagde net tegen mijn vriend over onze peuter, bijna 3 en luistert echt nergens naar. Gister terug gekomen van vakantie, hele vakantie geen vuiltje aan de lucht maar vandaag..... 😵‍💫🤯

15 dagen geleden

Gezeik van mijn zoontje de heeeeele dag. Wij worden gek. Wat is dit voor terror fase.

15 dagen geleden

Mijn kind luistert voor geen f*cking meter en ik word er helemaal gestoord van 🤬🫨🤯😡 Hij blijft mijn verzoeken en vragen negeren net zo lang tot ik boos wordt en nu ben ik zo'n moeder die de hele dag boos is. En ik kan intussen wel janken want zo ben ik helemaal niet en wil ik ook niet zijn maar na 3 jaar slaaptekort en een peuter die me de hele tegen tegenspreekt en dwars ligt ben ik het helemaal zat!!!!

15 dagen geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Mijn kind luistert voor geen f*cking meter en ik word er helemaal gestoord ...
Hier ook 😩!! En heel graag slaan, schoppen en bijten als hij het er niet mee eens is. Zegt letterlijk alles na 🤯. Alleen dan net opnieuw ouders geworden dus daardoor vooral gebroken nachten. Een ding wel; hij is oprecht echt heel lief voor z’n zusje. Maar verder echt doodvermoeiend 😑.

15 dagen geleden

Reactie op BabyvdN

Hier ook 😩!! En heel graag slaan, schoppen en bijten als hij het er niet m ...
Hier ook schoppen en slaan als hij het niet eens is en precies zoals je zegt alles nazeggen met een vraagteken erachteraan! Kan mezelf een miljoen keer herhalen 😵‍💫

15 dagen geleden

En denk maar niet dat ik een nachtje doorslapen cadeau krijgt om er even van bij te komen!

15 dagen geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Hier ook schoppen en slaan als hij het niet eens is en precies zoals je zeg ...
Wij vinden het zo verdomde lastig om hier goed mee om te gaan. Hij ziet het steeds meer als spel als we zeggen dat hij moet stoppen 😳.

14 dagen geleden

Oh jee, dus het is een fase bij de leeftijd. Ik ben zelf boeken aan het lezen nu. Hooggevoelig ouderschap. Van Bieke Geenen, daarna temperamentvolle kinderen van Eva Bronsveld. Ik haal er wel goede tips uit een het helpt inmiddels ook echt met mijn dochters gedrag.

13 dagen geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Mijn kind luistert voor geen f*cking meter en ik word er helemaal gestoord ...
Helemaal herkenbaar. En nu een new born erbij dus mijn eigen lontje is nog korter (zo kort als mijn nachten). Heb mezelf net even opgesloten op de wc en de boel bij papa gelaten. Soms ook even 5 minuten met een kussen over mn hoofd. Ik wil zo graag een geduldige, beheersde moeder zijn, maar wat blijkt: ben ook maar een mens.

10 dagen geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Mijn kind luistert voor geen f*cking meter en ik word er helemaal gestoord ...
Daarom zet ik soms mijn dochter even op d'r kamertje. Vooral als ze boos is. Dan doe ik het traphekje dicht en ga naar beneden. Je roept mama maar als je niet meer boos bent. Want dit vind mama niet leuk. Vaak is het na een paar minuten alweer klaar. En haal ik haar weer op. Moet zeggen dat het mij rust geeft, even paar keer diep adem kan halen. En weer opnieuw proberen er een goede (mid)dag van te maken

10 dagen geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Mijn kind luistert voor geen f*cking meter en ik word er helemaal gestoord ...
Hier ook. Zo fucking irritant. Krijsen als ie z’n zin niet krijgt, slaan/schoppen/duwen om vervolgens te gaan roepen papa/mama slaat mij. Gast, ik zit onder de blauwe plekken van jou. Met deuren slaan, speelgoed gooien, etc Soms hè, zou ik hem wel eens een paar weken weg willen doen. Gewoon hup weg, zie je over 3 weken. Maar dan krijg ik een knuffel en/of kus en is alles weer vergeten. Maar wat is dit een kutleeftijd. As we speak hoor ik hem ook weer krijsen/schreeuwen/janken. Papa mag het lekker oplossen, ik zit bij de kleine meid die nog wel leuk is.😬😓

10 dagen geleden

Fijn om te horen dat het echt aan de leeftijd ligt en niet aan mijn kind 🥲

9 dagen geleden

Ik had zo'n zin in deze vakantie! Het begon goed gelukkig en hebben het heel leuk samen. Maar daarna onze dochter 2 dagen meltdown op meltdown en nu al 2 dagen ziek met 40 graden koorts. Slapen is drama en ik ben echt ontzettend moe en met name futloos. We gaan morgen eerder naar huis.

9 dagen geleden

Ow wauw. Ik dacht dat het aan mijn kind lag. Hij is echt niet te houden. Hij gilt heel de dag en loopt overal tegenaan te slaan. Als ook maar even iets niet lukt gaat hij met speelgoed gooien en krijsen. Vanavond stond hij met een speelgoed hamertje op mijn digitale fotolijstje te slaan. Ja sorry maar toen was ik er even helemaal klaar mee. Heb hem op zijn kamer gezet met de deur en het traphekje dicht. Heb hem zeker 20 min daar laten zitten. Daarna naar boven gegaan om de was op te ruimen. Toen kreeg ik een sorry en een knuffel. Heb gevraagd of hij zijn oren aan wilde zettenen voor gedaan hoe hij dat moest doen 🤣😅 Hopelijk is deze fase snel voorbij

8 dagen geleden

Kan mijn zoon van bijna 3 nog steeds sprongen hebben en daarom periodes slecht slapen? Ik denk dat het allemaal een beetje veel is; zindelijk worden, vakantie voorbij, volgende week een nieuw bed, bijna jarig.. maar ja het is ook maar gissen! Vorige maand 1 week gehad ( voor de vakantie) hele vakanties niets aan de hand, sinds afgelopen maandag weer iedere nacht 1 keer wakker en huilen en vannacht zelfs 3x! Ik accepteer het hoor maar begrijpen doe ik het niet 😂

8 dagen geleden

Reactie op Zij1989

Kan mijn zoon van bijna 3 nog steeds sprongen hebben en daarom periodes sle ...
Dat is gewoon spanning en indrukken, niet een sprong. Wij hebben nu aangekondigd dat ze in de kerstvakantie een groot bed krijgt. Dan kunnen we daar rustig naartoe werken enzo.

8 dagen geleden

Reactie op Zij1989

Kan mijn zoon van bijna 3 nog steeds sprongen hebben en daarom periodes sle ...
Rond 3 jaar hebben ze ook weer een slaapregressie

8 dagen geleden

Reactie op Lifewithboys

Ow wauw. Ik dacht dat het aan mijn kind lag. Hij is echt niet te houden. Hi ...
Let the terrible three's begin 😂🥲 vond 2 nog meevallen maar dit gedrag komt nu inderdaad naar boven.