23 Reacties

5 jaar geleden

Jorrit is een leuke naam en jullie moeten ook zeker doen wat jullie het leukst vinden ❤, maar ik ben zelf weg van Liam of Noah🙈

5 jaar geleden

Hier staat Noa(h) voorlopig hoogst op onze lijst 😁 erna volgt Levi voorlopig, we zijn nogal fan van kort en krachtig^^

5 jaar geleden

Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Jorrit is geen naam die kan gebruikt worden om pestende rijmpjes ofzo mee te maken, dus da’s al een giga pluspunt! Wij houden daar in ieder geval rekening mee 😊

5 jaar geleden

Het doet mij denken aan Lil Kleine 🤣 maar dat kun je leuk vinden natuurlijk. Ik vind Liam een mooie naam!

5 jaar geleden

Ik vind Jorrit een hele leuke naam! Ook omdat je deze niet zo super vaak hoort. Liam ook heel leuk. Noah hoor ik echt te vaak 😅

5 jaar geleden

Als jullie het maar leuk vinden toch? Ik vind het wel lekker vrolijk en tijdloos. En je hoort 't niet zo vaak, ook wel een pluspunt.

5 jaar geleden

You’re it, in het engels 😂 née joh gewoon lekker doen wat je zelf mooi vind toch? Helemaal met een naam, van elke naam vind iedereen wel wat anders, als je daar wat van aan moet trekken kom je nooit tot een naam. Succes!

5 jaar geleden

Echt hele leuke vrolijke en stoere en open naam. Ik houd ervan! Leuker dan Liam en Noah vind Ik. Hihi lastig he die namen.

5 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Jorrit is geen naam die kan gebruikt ...
Kinderen kunnen overal een gemeen rijmpje op maken 😅 maar heel mooie naam hoor Mila!

5 jaar geleden

Super leuke naam! (Persoonlijk vind ik die véél leuker dan Noah of Liam)

5 jaar geleden

Reactie op -Pip-

Het doet mij denken aan Lil Kleine 🤣 maar dat kun je leuk vinden natuurlij ...
Ohnee grapje, die heet Jorik.🤣 In dat geval: leuke originele naam! 👌

5 jaar geleden

Reactie op Momanoush

Echt hele leuke vrolijke en stoere en open naam. Ik houd ervan! Leuker dan ...
Ja, het is zo lastig! Ik zou zelf dus voor een 'veilige' keuze gaan zoals Liam of Noah, maar omdat mijn vriend de baby nu al een week zo noemt begint het te wennen. Zo raar, en je kant het ook nog leuk afkorten naar Jort ☺ maar toch is het écht wennen, gezien mijn type namen zegmaar..... zo moeilijk!!

5 jaar geleden

Hele leuke naam! Liam en noah zijn ook leuke namen maar hoor je toch wel vaak. Jorrit hoor je eigenlijk nooit!

5 jaar geleden

Ik zou voor Scandinavisch gaan, past leuk bij het kamertje 😉 smaken verschillen zo... echt je eigen gevoel volgen.. mijn zoon heet Julius en dat zullen andere mensen wellicht verschrikkelijk vinden, maar ik blijf het een prachtige naam vinden. Ik vind persoonlijk Jorrit niet zo.. maar Noah wel weer heel mooi!! Volg je hart! ❤️ het is jullie kindje en jij voelt het beste wat bij t mannetje in je buik past

5 jaar geleden

Hele leuke naam.

5 jaar geleden

Ik zou voor Scandinavisch gaan, past leuk bij het kamertje 😉 smaken versch ...
Haha net zoals bij het kamertje 😊 idd haha

5 jaar geleden

Ik vind Noah persoonlijk echt niet leuk, ook omdat het volgens mij de nummer 1 is van meest gegeven namen op het momenr. Dus veel mensen zullen dit niet met me eens zijn haha😆. Liam idem dito. Jorrit vind ik wel heel leuk en meer uniek.

5 jaar geleden

Doen! Zo leuk!!!

5 jaar geleden

Jorrit is een leuke naam! In mijn zeven jaar VO, met continu verschillende klassen, heb ik de naam pas een keer gehoord. 🤩 Vind het inderdaad ook leuker dan Liam en Noah.

5 jaar geleden

Bedankt voor alle lieve reacties!!!💕