Hoi ladies!
Mijn vriend kwam met deze naam en sinds een week blijft het eigenlijk een beetje hangen. Eerst vond ik het niet zo, maar gek genoeg begin ik het steeds leuker te vinden.
Zelf had ik Liam en Noah in gedachten.
Nu ben ik benieuwd: wat vinden jullie van de naam? 🙈
Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Jorrit is geen naam die kan gebruikt worden om pestende rijmpjes ofzo mee te maken, dus da’s al een giga pluspunt! Wij houden daar in ieder geval rekening mee 😊
You’re it, in het engels 😂 née joh gewoon lekker doen wat je zelf mooi vind toch? Helemaal met een naam, van elke naam vind iedereen wel wat anders, als je daar wat van aan moet trekken kom je nooit tot een naam. Succes!
Echt hele leuke vrolijke en stoere en open naam. Ik houd ervan! Leuker dan ...
Ja, het is zo lastig! Ik zou zelf dus voor een 'veilige' keuze gaan zoals Liam of Noah, maar omdat mijn vriend de baby nu al een week zo noemt begint het te wennen. Zo raar, en je kant het ook nog leuk afkorten naar Jort ☺ maar toch is het écht wennen, gezien mijn type namen zegmaar..... zo moeilijk!!
Ik zou voor Scandinavisch gaan, past leuk bij het kamertje 😉 smaken verschillen zo... echt je eigen gevoel volgen.. mijn zoon heet Julius en dat zullen andere mensen wellicht verschrikkelijk vinden, maar ik blijf het een prachtige naam vinden. Ik vind persoonlijk Jorrit niet zo.. maar Noah wel weer heel mooi!! Volg je hart! ❤️ het is jullie kindje en jij voelt het beste wat bij t mannetje in je buik past
Ik vind Noah persoonlijk echt niet leuk, ook omdat het volgens mij de nummer 1 is van meest gegeven namen op het momenr. Dus veel mensen zullen dit niet met me eens zijn haha😆. Liam idem dito. Jorrit vind ik wel heel leuk en meer uniek.
Jorrit is een leuke naam! In mijn zeven jaar VO, met continu verschillende klassen, heb ik de naam pas een keer gehoord. 🤩
Vind het inderdaad ook leuker dan Liam en Noah.