8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik had een goedje van vsm voor tegen de jeuk dat smeerde ik er op en 2x daags alles insmeren met zinkzalf

茅茅n jaar geleden

Hier voor beide kids de waterpokkenlotion van dr Leenarts gebruikt. Was echt topspul, de oudste was 2,5 en de jongste 7 maanden toen ze het hadden. Binnen een dag was de jeuk weg.

茅茅n jaar geleden

Hier ook "gezellig" de waterpokken. Ze is er niet heel erg ziek van. Geen verhoging ze eet alleen wel veel minder. Ze zit goed onder inmiddels (dag 5) ik heb van donttellmum de waterpokken soft brush. Dat werkt wel goed verkoelend. Je mag de zalf namelijk ook in de koelkast bewaren! Verder omdat ze niet echt ziek is probeer ik haar vooral af te leiden met leuke dingen!

茅茅n jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Hier voor beide kids de waterpokkenlotion van dr Leenarts gebruikt. Was ech ...
Dr. Leenarts Aanstiplotion bij waterpokken? Ik zag ook eentje voor verkoeling.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Dr. Leenarts Aanstiplotion bij waterpokken? Ik zag ook eentje voor verkoeli ...
Ik had de verkoelende lotion. Die werkt ook met een soort aanstipmethode. Zit een soort sponsje bij waarop je de lotion smeert en daarmee stip je de pokken aan. Was toen de enige die ik in de etos zag.

茅茅n jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Ik had de verkoelende lotion. Die werkt ook met een soort aanstipmethode. Z ...
Oke zal eens kijken. Ik heb niet het idee dat ze erg veel.last van heeft. Ze voelt vooral heel warm en eet slecht drinken wel heel veel. Dus hopelijk valt het mee馃檴

茅茅n jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke zal eens kijken. Ik heb niet het idee dat ze erg veel.last van heeft. Z ...
Wij hadden die nu ook maar hier was t meeste al ingedroogd haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij hadden die nu ook maar hier was t meeste al ingedroogd haha
Hoelang heeft dat ongeveer geduurd? We zijn nu 4 dagen verder