13 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben het eerst met het lakentje geprobeerd ‘zomer’ en nu sinds laatst sept een dekbed met kussen. Eerst moesten we nog een paar x terug om haar even opnieuw in te stoppen, maar nu heeft ze goed door hoe ze zelf de deken over haar heen kan trekken etc. Ze blijft ook echt heel rustig liggen sinds het dekbed!

één jaar geleden

Ja wij hebben bij ikea een dekbed gehaald. Toen we over gestapt zijn naar peuterbedje. Eerst deed ik gewoon laken. Maar nu het ineens zo koud is snachts ben ik met deken begonnen. Vind het dood eng haha.kussen durfde ik niet. Maar aangezien als die even bij ons ligt ons kussen pakt heb ik zijn peuter kussen ook neergelegd vanavond eerste nacht met kussen... dekbed over zich heen doen snachts begrijp die nog niet ( we zijn ook pas begonnen) dus 1 keer in de nachr huilt die voor de deken. Hij is wel super blij met de deken en slaapt heel goed. Ik zou als hij niet meer jn slaapzak slaapt gewoon een dekentje op gaan leggen.

één jaar geleden

Ja tips niet echt ze slaapt er nu een half jaar onder bewust begonnen in het voorjaar. Omdat het qua temperatuur nog goed ging eerst een wat dikkere pjama want ze trapte de deken nog af. Nu niet meer soms maar ze kan hem zelf pakken gaat heel goed. Heb wel eens aan sokjes gedacht maar onze dochter heeft het eerder te warm dan te koud snachts en we hebben een nieuwbouwwoning dus warm genoeg. Ik zou her gewoon proberen en even goed in de gaten houden als je een baby foon hebt met camera.

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt sinds hij een eenpersoonsbed bed heeft, onder een dekbed en dit gaat heel goed. Soms trapt hij hem nog eens weg, maar als hij dan slaapt gaan we nog even bij hem kijken en het dekbed goed leggen. Hij heeft nu een pyjama met lange mouwen en lange broek en dit gaat prima. Slaapzak heeft hij al heel lang niet meer

één jaar geleden

Flint slaapt onder een gehaakte wollen deken. Lekker warm en wat zwaarder dus dat blijft redelijk liggen. Vaak rolt hij er toch onderuit dus hij slaapt in een pj die warm genoeg is. Hij gaat niet zelf onder de deken liggen als hij het koud heeft

één jaar geleden

Hier kreeg ze een pyjama van opa en oma. Het was toen nog erg warm (begin september) en toen hebben we haar onder een lakentje gelegd. Toen het kouder was dekbed in het laken. En sindsdien vindt ze het prima! Op de opvang heeft ze nog een slaapzak. Ze heeft ook een peuterkussen. Ik vind het extreem schattig! Slaapt overigens nog wel in het ledikant. Plan is om haar over een halfjaartje of zo naar een 1 persoonsbed te verhuizen

9 maanden geleden

Welke dekbed hebben jullie gekocht??? Er is zoveel keuze

9 maanden geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Welke dekbed hebben jullie gekocht??? Er is zoveel keuze
Bij ikea dekbed met kussen vior peuters. Had 4 seizoenen deken gehaalt bij bol maar veelste warm die van ikea.is goed genoeg

9 maanden geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Welke dekbed hebben jullie gekocht??? Er is zoveel keuze
Wij hebben hem van de hema. 4 seizoenen. Zit 1 dikkere en 1 dunnere deken bij die je ook nog aan elkaar vast kunt maken. Hier echt top!

9 maanden geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Welke dekbed hebben jullie gekocht??? Er is zoveel keuze
Wij hebben een koele van de Ikea. Was een tientje of zo? Ze heeft een dikke pyjama aan en heeft het snel warm. Als ze bij ons in bed kruipt wilt ze ook niet onder de dekens.

8 maanden geleden

Wij hebben een 4 seizoens van de wehkamp

7 maanden geleden

Ik heb een dekbed en kussen bij Cocoon Company gekocht! All natural, hypoallergeen en reguleert warmte goed. Ik heb de amazing maize. https://www.cocoon-company.com/?langSession=true

7 maanden geleden

Wij hebben een 1 persoons 4 seizoenen deken van cloudpillow gekocht