14 Reacties

4 jaar geleden
Ligt natuurlijk ook aan het weer..
Zelf heb ik het allebei..
Ik heb ook nog een dookie.. Dus ik kan de maxi-cosi wind vrij maken..
Maar het kan ook nog 25 graden zijn in Sept. Dan is een licht dekentje vlgns mij voldoende..

4 jaar geleden
Ik heb gewoon een leuk dekentje. Maar zo'n zak kan ook wat jij zelf wil. Ikzelf lag die zak er niet in qua warmte denk ik..

4 jaar geleden
Ik heb zo een gekocht het is handig . Ik had met vorige kind normale deken en ik denk dat deze is beter en makkelijker dan normale deken . Later kan je ook gebruiken in kinderwagen .

4 jaar geleden
Ik heb zowel een voetenzak (precies zoals op de afbeelding) als dekentjes voor in de maxi cosi. Als het weer wel meevalt, dan gebruik ik alleen een voetenzak. En als het koud is, dan gebruik ik zowel een voetenzak als een dekentje!

4 jaar geleden
Ik heb beide in huis maar in september gebruik ik alleen een gewoon dekentje
Voetenzak denk ik nog te warm
Hitte stuwing kan ook gevaarlijk zijn dus zal het niet te warm maken.

4 jaar geleden
Wij nemen beide mee, een jasje en dekentje en een voetenzak. Dan maken we ter plaatse wel de afweging hoe hij mee naar huis gaat in combinatie met het weer. Onze dochter van 24 oktober hadden we mee in een jasje en voetenzak. Was toen 18 graden maar flink winderig.

4 jaar geleden
Wij hebben deze!
https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/badderen/badcapes/jollein-wikkeldeken-bunny-128688.html
Ik vond 'm echt zo schattig en er zitten ook openingen zodat je de riempjes van de autostoel er doorheen kan halen. Ik haal voorlopig nog geen jasje.

4 jaar geleden
Reactie op -Pip-
Wij hebben deze!
https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/badderen/badca ...
Wij ook, zo schattig!
4 jaar geleden
Ik ben 4 sept uitgerekend en zal dan een "gewoon" dekentje meenemen naar ziekenhuis. Vooral ook omdat we vanuit ziekenhuis naar parkeer garage lopen en dan alleen vanuit onze parkeerplaats naar huis "buiten zijn". Voetenzak hebben we al wel voor periode daarna als t frisser wordt