7 Reacties

één jaar geleden

In plaats van ors kan verdunde appelsap ook goed helpen. En dan in kleine beetjes. Vaak gaat dat er beter in. Wel zielig die kapotte billen 😔 hopelijk wordt dat snel beter inderdaad.

één jaar geleden

Oh heel rot! Hier ook hetzelfde, alleen al 5 dagen. Ik heb nog niet gedacht aan ORS, onze zoon drinkt wel water en melk. Het ruikt heel zuur en vermoed ook tandjes. Of wellicht toch wat raar gegeten met kerst?!

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft er ook last van (en doorgegeven aan mij). Helaas al zo’n 5 dagen. Ik smeer elke keer flink met zinkzalf.

één jaar geleden

Is zo vervelend als kindjes pijn hebben mijn dochter net een zetpil gegeven echt huilen van de pijn

één jaar geleden

Mijn zoon had 3 weken diarree. We zijn naar de huisarts geweest. Maar als hij goed bleef drinken was er niets aan de hand en ze zei zelfs dat het bij deze leeftijd soms wel 6 weken kan duren! Stertke

één jaar geleden

Oh wel fijn te lezen, alhoewel ook heel sneu! Wij gaan ook morgen naar de huisarts. Hij drinkt ook goed. En las ook over peuterdiarree inderdaad wat langer kan duren.

één jaar geleden

Wij hebben er ook last van bij onze zoon. Zo’n 3-4 weken. Stoelgang is gecontroleerd en was allemaal goed. Zou peuterdiarree zijn.