8 Reacties
2 jaar geleden
Vooral zorgen dat je geen calorieën tekort krijgt, dit kan er voor zorgen dat je lichaam alles wat je eet opslaat als extra en dan kom je juist aan. Mij is het niet gelukt om af te vallen tijdens borstvoeding, ik had bovenstaand probleem heel erg.
Nu ik stop met borstvoeding val ik pas af.
Maar ik denk er voor zorgen dat je genoeg calorieën maar wel heel veel groenten binnenkrijgt. Om de 2/3 uur wat gezonds eten zodat je geen honger krijgt.
2 jaar geleden
Reactie op lrbntm
Vooral zorgen dat je geen calorieën tekort krijgt, dit kan er voor zorgen d ...
Dankjewel! Ik probeerde nu een calorietekort maar dat is dus niet handig.. weet jij hoeveel calorieën je ongeveer binnen moet krijgen? Als je borstvoeding geeft
2 jaar geleden
Mijn diëtist zei dat je beter niet meer dan een kilo per maand kan afvallen tijdens borstvoeding. 1 kilo is ong 7000 kcal. Dus dat komt neer op rond de 225-250 kcal minder eten per dag
2 jaar geleden
Ik probeer ook zo gezond mogelijk te leven en meer te bewegen. Hij drinkt nog tweemaal per dag, dus eet nu sowieso iets minder. Maar wel elke 2-3 uren iets, zodat ik geen honger krijg. Eet vooral vaak gezonde dingen, zoals snoeppaprika’s, -tomaten, fruit, groente en yoghurt.
2 jaar geleden
Kijk eens op de website van het voedingscentrum!
Eten volgens de schijf van 5. En je tussendoortjes ook daaruit halen. Bijvoorbeeld ongezouten noten, snackgroente of fruit.
Snoep, koek, chips en dat soort dingen beperken. Kan echt wel een keer maar dan bijvoorbeeld 1 koekje ipv 3 en een bakje pakken voor je chips.
Verder ook proberen goed uit te rusten. Wanneer ik moe ben ik thuisbezorgd of een zak chips zó verleidelijk!
2 jaar geleden
Dankjewel! Ik probeerde nu een calorietekort maar dat is dus niet handig.. ...
Ik dacht dat bv 500 calorieën ofzo per dag gebruikt.
Dit is fulltime bv. Dus zal wel minder zijn als de kleine vaste voeding eet. Het is nooit een exacte wetenschap natuurlijk. De ene zen melk is calorierijker dan de andere