9 Reacties

één maand geleden

(Ze ligt nog in ledikant)

één maand geleden

Exact zelfde probleem maar dan inmiddels elke nacht. Hier is het lamp aan (doet lamp aan) lamp uit. Deur dicht deur open. Monster. Ongeveer een uur lang aantal keer terug sturen naar haar kamer gevolg dramatisch gehuil. De jongste 5,5 maand slaapt heerlijk door dus veel laten schreeuwen/huilen doen we ook niet. Maar ik heb het idee dat het gewoon aandacht is.. ze slaapt overigens in een peuterbed al een gehele tijd.

één maand geleden

Wij hebben hetzelfde hier! Hoe gaat het nu bij jullie? Eventueel tips om te delen?

één maand geleden

Reactie op Roos Anne

Exact zelfde probleem maar dan inmiddels elke nacht. Hier is het lamp aan ( ...
We hebben inmiddels vakantie de jongste slaapt beneden in het huisje de oudste boven. Dus we laten haar wat meer gewoon schreeuwen we gaan er natuurlijk altijd eerst heen met wat er is maar soms is het gewoon "onzin". Dus voor nu deur open lampje aan. Werkt wel redelijk. Helaas nog geen oplossing voor een gehele nacht stilte.

één maand geleden

Een vriendin van mij met drie kinderen adviseert om het te negeren. Maar onze baby slaapt inderdaad ook zo lekker door, wil niet dat Zij wakker wordt….

één maand geleden

Reactie op Irene279

Een vriendin van mij met drie kinderen adviseert om het te negeren. Maar on ...
Ik ben ook van mening dat het de enige oplossing is. Maar dan moeten we een aantal nachten zonder de jongste. Ik denk niet dat het met een nacht gedaan is. En ze houd het behoorlijk lang vol🙄

één maand geleden

Mijn dochter (wordt in september 3) doet dit al een paar weken iedere nacht. Soms Wordt ze huilend wakker, we hebben het idee dat ze dan droomt. Of ze wordt gewoon rustig wakker en komt haar bed uit. Gerust 5 x per nacht of van 12 tot 2 ieder half uur. We hebben nu ook haar deur open en een nachtlampje, maar weinig verschil. Hopelijk is het een fase. Het kan wel zijn dat kindjes van deze leeftijd echt bang zijn ‘s nachts in bed. Dat schijnt ook een beetje bij de leeftijd te horen. Dus hopelijk is deze fase snel voorbij zodat we allemaal weer wat meer uurtjes kunnen slapen.

5 dagen geleden

Ik lees mee voor tips. Hier inmiddels al 2 weken zo. Ieder nacht rond 1 uur wakker tot2/3 uur snachts. En ook huilen/roepen naar mama. Ben 6 maanden zwanger wordt wel even zwaar. Negeren probeer ik maar ze gaat echt lang door en begint te krijsen. Dus uiteindelijk even water geven en weer eruit. Enige wat ik doe is steeds wat langere tijd tussenlaten. Dus begin met 2 m minuten, 4 , 6 , 10 etc. Beetje gevoelmatig ook. Pff wat is het zwaarr

4 dagen geleden

Ja hier werkt het wel om duidelijk te zijn. Gewoon altijd terug brengen en zo af en toe hoor ik een nacht niks van haar omdat ze weet dat ze toch terug moet. Het is wel minder geschreeuw maar het blijft een strijd. En nu met de baby (6 maand erbij) die wordt af en toe ook onrustig in de nacht wat voor mij dan redelijk normaal is maar dan wordt 2 wel echt veel. Tropenjaren zeggen we dan maar