5 Reacties

één jaar geleden

Ja dat kan zeker. Het huis en de kamer zijn nieuw en eng. Dat papa en mama ook in dit huis er zijn moeten ze weet leren. Ik zou denken, even terug naar hoe je dat in het vorige huis geleerd hebt. Ook overdag in de slaapkamer spelen, eerst overdag en savonds alleen daar slapen en daarna pas snachts proberen, zelfde ritueel aanhouden, dat soort dingen

één jaar geleden

Wij zijn niet verhuisd of iets, maar de afgelopen 2 weken merken we ook wat veranderingen. Ze huilt meer, vertoond gemeen gedrag (gillen en slaan) en slaapt niet meer door. Ik denk dus dat het erbij hoort! Alles os een fase ♡

één jaar geleden

Daarbij, hoeveel stress heb jij? Met 12 weken zwanger en verhuizen? Dat krijgt ze ook mee en associeert ze misschien met de nieuwe plek. En als mama er al stress van krijgt.... Dan zal het wel heeeeeeel spannend zijn

één jaar geleden

Klinkt ook als sprong 10. Mijn dochtertje begint me nu ook te slaan, gillend wakker worden, woede aanvallen. Niet luisteren naar nee. 🫣

één jaar geleden

Ik zat ook meer te denken aan een sprongetje? Mogelijk sprong 10?! Die van ons zit er nog niet in, maar ze kunnen wel veranderen in gedrag, slechter slapen, slechter eten. Zou ook met verhuizing etc te maken kunnen hebben, maar ik zou ook zeker kunnen denken aan een sprongetje! Lekker doen wat je altijd doet! Misschien een extra dagje wegbrengen? En dan komt het vanzelf wel weer 🍀