25 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Kinderwens94
Wij zijn groot fan van MamaDeli. Vers ingevroren en echt goede smaak. Geen ...
Dat zag ik inderdaad voorbij komen. Alleen het probleem is dat ik het niet bevroren kan houden de laatste week in de auto haha
2 jaar geleden
Ik geloof dat ze in restaurant echt wel rekening mee willen houden.
Eventueel kan je een blik tomaten meenemen. Als ik pasta saus maak voor mijn zoon dan neem ik altijd een blik met kwalitatief goede tomaten en dan voeg ik vaak andere groente toen en wat milde kruiden en olie. Hij vindt het heerlijk over de pasta of rijst. Maar alleen de tomaten zijn natuurlijk ook prima. Dan hoef je het alleen warm te maken en een beetje fijner te maken
2 jaar geleden
Wij hebben weckpotjes gemaakt 😌 kun je ook vanalles in doen aan voedsel dus misschien is dat ook een idee?
2 jaar geleden
De maaltijden bordjes van Olvarit Bio is hier echt een succes. Ze zijn wel vanaf 12 maanden. Avalyn is 9 maanden nu maar het gaat helemaal op. Ze zijn wel een stukje duurder maar nu 2e halve prijs bij de Appie! Het lijkt meer op eten wat jezelf klaar maakt ipv het spul uit een potje.
2 jaar geleden
Wij zijn al meerdere keer weggeweest met onze jongens. Onze jongste is nu bijna 10 maanden en ook niet echt fan van potjes. Ik vraag in een restaurant voor hem vaak of ze wat avocado voor hem hebben of iets anders. Tot dusver levert dat nog nergens problemen op. Mijn zoontje blij en hij krijgt vaak nog wel iets uit mijn bord als dat geschikt is, zo leert hij steeds meer mee eten. Bovendien wil hij zelf graag ook wat wij eten dus dat is prima op die manier