25 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op MickyML
Onze autostoel kan met tussen opzetstukken op het onderstel van de kinderwa ...
Ja die van mij heeft dat ook maar het wieltjesdeel moet je dan alsnog apart meenemen, is ook best zwaar. En dit is 2 in 1 en zo hup in 1 beweging uit te klappen. Aan de andere kant passen ze vaak maar tot 9 maanden in zoiets dus dan is het ook wel een kostbare aankoop. Eigenlijk kan je 'm zo weer doorverkopen maar dacht even de ervaringen vragen hier.

4 jaar geleden
Ben zo tevreden van mijn Doona. Had hem voor mijn dochter 3 jaar geleden gekocht en nu met de baby nog eens in gebruik. De beste aankoop ooit! Zoveel gesleur minder en zo handig! Een echte aanrader. (Ben duidelijk een hevige fan I know haha)

4 jaar geleden
Persoonlijk zou ik het niet aanraden. De maxicosi is niet bedoeld om lang in te zitten en met zoiets ben je denk ik sneller geneigd om ze er langer in te laten liggen. Maar dit is mijn persoonlijke mening. Als je hem alleen gebruikt om van de auto naar bestemming en terug naar de auto. Bv auto naar opvang ofzo, dan kan het prima. Anders zou ze er ook inzitten maar draag je haar en in dit geval zou je dr duwen.

4 jaar geleden
Reactie op Nasje2
Ja die van mij heeft dat ook maar het wieltjesdeel moet je dan alsnog apart ...
Mijn dochter heeft er langer in gezeten dan 9 maanden.. Hangt een beetje af van hoe groot je kleintje is

4 jaar geleden
Reactie op Nasje2
Ja is bedoeld voor korte ritjes, even iets ophalen, even langs de supermark ...
Klopt... een wandeling in het bos ga je er niet mee doen. Maar vind ook dat je dat dan merkt, de buggy en de wieltjes zijn niet gemaakt voor zulke uitjes. Ik gebruik dan de draagdoek of draagzak maar een gewone kinderwagen kan dan ook

4 jaar geleden
ik zit er ook over te twijfelen. Mij lijkt het vooral handig om als ik straks mijn dames na de peuterspeelzaal breng ik gelijk uit kan stappen en weg kan rijden met de baby erbij. en even snel een boodschap. & ook straks in het vliegtuig. En tot 9 maand ligt er ook maar net aan hoe groot je kindje is. mijn oudste zou er inderdaad met 9 maand niet meer inpassen mijn jongste is nu 1,5 en past er nog in🤷♀️

4 jaar geleden
Reactie op Nasje2
Ik twijfel ook nog steeds, vind ze erg prijzig. Aan de andere kant, je kan ...
Zou het echt doen! Je kan ze ook op 2dehands vinden.. en een keertje goed wassen...

4 jaar geleden
Reactie op Nasje2
Ik las bij iemand dat ze veel plek innemen in de auto en als je 'm achter e ...
Nee dat neemt niet veel plek in vind ik. We hebben wel een sharan maar onze vrienden hebben een vw golf en dat lukt ook perfect en da´s niet de grootste auto

3 jaar geleden
Reactie op hasssssss
Is er iemand die zijn doona of baby maison verkoopt?
Je kan op Vinted kijken, daar staan er een paar te koop.
Uiteindelijk heb ik een nieuwe aangeschaft en ben er heel blij mee. Vooral als je snel iets moet ophalen, brengen, naar een afspraak of naar de supermarkt moet.