Hoi allen,
Zoals de titel zal zegt.. Ik ben op zoek naar tips voor doorslapen. Ik ben en was altijd al wel van mening dat het vanzelf komt maar ik merk aan mezelf dat het steeds zwaarder wordt. Ook gaan we camperen met de vouwwagen dus is het gevoelsmatig ook erg prettig als hij vaker door slaapt of zelf weer redelijk makkelijk in slaap komt zelfstandig.
Hoe we t nu doen in de nacht; als hij wakker wordt flesje 90ml +1. En dan terug in bed. Vaak slaapt hij dan door. Maar net als vannacht toch uiteindelijk heel flesje gegeven en tijdens die fles valt hij al zo goed als in slaap.
Overdag houden we hem vooral goed in de gaten wanneer hij moe is. Hij heeft na 3u wakker tijd echt wel weer slaap en soms eerder. Deze tijden zijn elke dag anders want het is maar net hoe lang hij slaapt etc. Zoals je ziet ook niet al om 19u in bed want we merken dat hij dan sowieso in de nacht komt en bij het later naar bed brengen is de kans van wakker worden vele malen minder! Daar zijn we iig al achter, jeej! En ik moet ook toegeven; tegenwoordig slaapt hij 4 vd 7 nachten bewijzen van wel door. Maar als dat niet het geval is is het soms zo'n strijd..
Gijs zijn schema;
Wakker 6.30, dan gelijk flesje 180+6 en terug in bed, valt vaak nog in slaap (is dan wakker geworden van een van ons die moet werken)
10u 150g fruit en water
Gelijk door naar bed daarna voor 1-1,5u
13.00 150g groenten
Gelijk door naar bed daarna voor 1-1,5u
18u boterham +fles 180+6 en gelijk naar bed voor 1u
Wakker houden tot uur of 20-20.30 dan naar bed met 210+7 +5 scheppen vezels.
Tussendoor soms nog een rijstwafel oid. Boterham verschilt ook wanneer we die geven.
2 vragen eigenlijk;
Hoe hebben jullie je kindje zelfstandig in slaap laten vallen in de nacht? Dit is echt anders dan overdag merk ik..
Waardoor of waarmee is jullie kindje gaan doorslapen? Vraag dus voor de mensen waarbij het niet van de een of andere dag vanzelf ging. 🥺 Jaloers!
P.s. blijf aub lief, het duurde even voor ik de moed had om dit te plaatsen.
En jawel, ik heb een man die helpt ook maar de vragen blijven hoe ze zijn. Afwisselen etc gaat m'n vraag niet over🙊
Hele lap tekst, sorry maar dit geeft denk ik een redelijk goed beeld van de situatie.