33 Reacties
5 jaar geleden
Hier de tula free to grow. Heb hem 2e hands kunnen krijgen. Ben er heel tevreden over
5 jaar geleden
Ergonomisch gezien ben je het beste met een draagdoek in plaats van een draagzak. Een draagdoek past zich veel meer aan het kind zijn/haar bouw.
5 jaar geleden
Heb ook de tula free to grow. Draagdoek vind ik persoonlijk echt helemaal niks
5 jaar geleden
Reactie op Minius1995
Ergonomisch gezien ben je het beste met een draagdoek in plaats van een dra ...
Wat Minius zegt! De Tula is eigelijk vanaf een grote kleding maat 56, liefst 62. Een rekbare doek is ideaal voor de aller kleinste. Op facebook is er een groep: Draagpraat.
Is een hele fijne om dingetjes te vragen want er zitten ook draagconsulenten in die ontzettend veel weten! Succes in de zoektocht!! 馃ぐ 馃崁
5 jaar geleden
Mijn zusje heeft deze is met een baby van 8 weken en helemaal blij mee en heb hem nu zelf ook besteld met de aanbieding van bol.com
Bekijk Ergobaby Aura Wrap rekbare draagdoek - Baby Blue op: https://www.bol.com/nl/p/ergobaby-aura-wrap-rekbare-draagdoek-baby-blue/9200000098826160?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 jaar geleden
Van Ilmaha! Voordelen van een draagdoek en het gemak van een draagzak! Nederlandse onderneemster en worden door haar handgemaakt. Ze hebben een website (www.ilmaha.com) en een zeer uitgebreide instagram pagina met diverse filmpjes. (Ilmaha.handmade) I love it!馃槏鉂わ笍
5 jaar geleden
Ik ben ook tevreden over mijn tula free to grow, maar idd wel vanaf een grote maat 56/kleine maat 62. Je kan hem wel echt heel lang gebruiken, want wij hebben onze dochter er nog in gedragen toen ze bijna 3 was tijdens vakanties. De eerste weken draag ik met een doek of een ringsling, wel gewoon een geweven doek geen rekbare, dat vind ik persoonlijk fijner. Ik heb sinds kort ook een artipoppe draagzak, die draagt ook fijn en vind ik vooral heel mooi. Ik heb een 2e handse (oud model) die vanaf maat 68/74 goed zit. Ze hebben ook babyformaten daarvan, maar ik lees overal dat die net als de tula eigenlijk vanaf maat 62 pas goed zitten. Je kan ook voor draagzakken een consult krijgen, want volgens mij is het wel heel persoonlijk of je een draagzak wel of niet fijn vind.
5 jaar geleden
Wij hebben de tula explore aangeschaft. Omdat deze een nek band heeft. Met wat extra steun naar mijn idee.
We hadden voor onze peuter al de tula toddler en die bevalt ons super goed. Nog steeds met wandelingen in het bos en dierentuin enz enz.
5 jaar geleden
Reactie op Minius1995
Ergonomisch gezien ben je het beste met een draagdoek in plaats van een dra ...
Een draagdoek zie ik echt niet zitten 馃槉 ken mezelf, ik houd van click en go 馃ぃ
5 jaar geleden
Ik heb gehoord dat je ze pas vanaf 1 maand oud in een draagzak mag dragen ...
5 jaar geleden
Ik heb de Stokke MyCarrier, erg tevreden over. Ik zou alleen niet de rug drager set voor oudere kinderen bijkopen... ik vond het wel erg zwaar, en heb het dus maar 3x gebruikt
5 jaar geleden
Ik heb de Stokke MyCarrier, erg tevreden over. Ik zou alleen niet de rug dr ...
Dit is alleen niet heel ergonomisch helaas. Al worden ze steeds beter..
5 jaar geleden
Ik heb er heel wat gejad, maar wil je echt aanraden om te gaan passen bij een draagconsulent. Het is net als een bh. Voor de 1 heerlijk terwijl een amder m verschrikkelijk vind.
Ook passen de meeste draagzakken vanaf broekmaat 62/68. Ik heb nu vooral doeken en een Isara the one (is wel vanaf newborn) en een custom made draagzak, maar ja daar betaal je wel wat voor.
Zou een stokke en babybjorn iig afraden als je een ergonomische wilt.
Isara en storchenwiege kunnen al vanaf newborn, maar nogmaals ga echt passen bij een consulent bij jou in de buurt. Draagzakken zijn niet goedkoop.
5 jaar geleden
Reactie op Daantje1988
Ik heb er heel wat gejad, maar wil je echt aanraden om te gaan passen bij e ...
Bedoel natuurlijk gehad i.p.v gejad 馃ぃ
5 jaar geleden
Reactie op Daantje1988
Dit is alleen niet heel ergonomisch helaas. Al worden ze steeds beter..
Is dat zo? Het voldoet aan de eisen opgesteld door de consumentenbond, en is erkend door de IIHD. Wat is er mis mee?