26 Reacties

één jaar geleden

Reactie op hjans96

Ontzettend vervelend! Ik herken het helemaal! Ik ben vast een heel strenge ...
Ik ben precies zo hoor. Dan wordt mijn zoon maar even boos, hij zal toch moeten luisteren. Wat ik wel vandaag ontdekt heb, is hem alvast met zijn mouwen in zijn slaapzak te leggen, of nog te laten liggen. Dan draait hij eigenlijk helemaal niet en doet ook geen poging tot. Vond het heerlijk makkelijk verschonen. Maarja, om nou bij elke luier de slaapzak erbij te pakken.....

één jaar geleden

Hier ook enorm herkenbaar! Schreeuwen, draaien en schoppen alsof hij mishandeld word. Ik zie er zo tegen op om zijn luier te verschonen. Vooral met poep is het een enorme uitdaging. Ik denk dat hij de koude doekjes niks vind. Maar ja soms moet het gewoon en dan pak ik toch maar door. 🤷‍♀️

één jaar geleden

Verschonen is hier soms ook een uitdaging, maar ik geef hem altijd iets te onderzoeken (eens in de zoveel tijd weer wat anders). Maakt eigenlijk niet uit wat het is, als het maar in- en uit elkaar of open en dicht kan. Favoriete prullaria: doosje met daarin de thermometer, etui met daarin nagelschaartje en vijl, doosje van de zetpillen, flesje met dop, neusspray met dopje. Ik doe dan net alsof ik niet begrijp hoe het open/dicht/in elkaar moet en dan gaat onze kleine Einstein het even voordoen 😂 ondertussen is zijn luier zo verschoond.

één jaar geleden

Ja lekker, hier krijgt hij het nog wel eens voor elkaar om met een vies kont te ontsnappen… super 😅. Ik geef hem altijd iets in zijn handen en zeg: hou dit vast. Maar soms trapt hij er dus niet in.. ik zeg van tevoren wel altijd wat we gaan doen. Op de opvang verschonen ze wel hoog, maar roepen ze hem naar de verschoningsruimte toe, dan komt hij vaak automatisch aanhobbelen, en laten ze hem via een trapje omhoog klimmen. Dat vindt hij wel leuk en werkt vervolgens ook goed mee. Denk dat hij dan ook meer het gevoel heeft dat hij er zelf voor kiest om zijn luier te laten verschonen.

één jaar geleden

Hier is de truc van het moment een lippenbalsem. Gaat ze heel de tijd de dop erop en eraf halen. Vanaf gisteren haalt ze zelfs de lippenbalsem uit de lade en gaat ze al klaar liggen voor een luier. Als ze klaar is krijg ik hem gelukkig wel weer terug of legt ze het zelf weer in de lade 🥴

één jaar geleden

Hier is luier verschonen al heel lang een drama 😅 draaien, stampen, slaan,... liedjes zingen helpt soms en aan zijn voetjes ruiken en een vies gezicht trekken 😂 ik denk dat hij luiers verschonen gewoon zonde vindt van de verloren speeltijd. Of zo 😂