4 Reacties

10 maanden geleden

Hier ook van 20 sept en ook een tijdje gehad. Wij hebben haar dutje ingekort (ik ben geen expert, maar van wat ik heb gelezen lijkt die vrij lang voor deze leeftijd). Ze slaapt vaak maximaal 1,5 uur. Slapen gaat nu weer heel fijn. Succes!! Hopen dat het snel beter gaat en iedereen rust krijgt 🥰

10 maanden geleden

Mijn inziens is haar dut veel te lang, max 1.5u of zelfs een uurtje is al genoeg. Als ik hem hier 2u laat slapen is het in de avond drama of slaapt hij pas rond 21. En als je dochter 14.30u uit bed komt is 19u te vroeg erin wellicht? Geloof dat slaapcoaches zeggen, 5 tot 5.5 uur na het dutje naar bed is het advies

10 maanden geleden

Herkenbaar hoor. Maar is wel een fase althans bij ons geweest ja slapen is inderdaad wel wat lang. Ik zou er zelf 1,5 uur max van maken. Wij hebben een nachtlampje gekocht die automatisch uitgaat na 15 min. En we moesten een tijdje zeggen papa en mama zijn er wel, en eng is weg. Blijkbaar vond ze ineens dr kamer in het donker eng. Het gaat nu weer wat beter. Maar het schijnt er wel bij te horen op deze leeftijd weer een fase🤷‍♀️

10 maanden geleden

Hé, Ons zoontje is van 22 september. Sinds zijn verjaardag was het drama met slapen. Deed er langer over om in slaap te vallen, mama moest altijd troosten, in de nacht spoken van 2u-5u, ondertussen ook ziek geweest 🥲 waren heftige nachten. Sinds een week gaat het goed. Hij slaapt nu ‘uit’ tot 7u-7u30🥳 wij hebben zijn dutje ingekort met Max 1,5u en savonds tussen 19u-19u30 zijn bed