24 Reacties

één jaar geleden

Bij ons ook 1 keer gebeurd, en hij was er zelf zo van geschrokken, dat hij het nooit meer gedaan heeft. Hij is uiteindelijk pas met 2 jr 8 mndn over gegaan naar een peuterbed

één jaar geleden

Reactie op Bianca1981

Bij ons ook 1 keer gebeurd, en hij was er zelf zo van geschrokken, dat hij ...
Ah oke beter, die van ons zit momenteel in een “klimfase” en hij probeert elke keer opnieuw zodra hij de kans krijgt..

één jaar geleden

Hier hetzelfde als bij Bianca. Het is 1x gebeurd en daarna nooit meer. Ik zou even afwachten. Te vroeg overstappen naar peuterbed is ook niet verstandig.

één jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Hier hetzelfde als bij Bianca. Het is 1x gebeurd en daarna nooit meer. Ik ...
Mee eens, ik zou het even afwachten.

één jaar geleden

Het zoontje van een vriendin van mij bleef dit ook doen, hij was er op een gegeven moment zo goed in dat hij door het hele huis liep snachts (als een ninja)🤣. Ze heeft hem uiteindelijk ook met 15 maand ofso maar in een peuterbed gedaan en daar sliep hij een stuk beter in. Ik zou het nog even aankijken en anders ook proberen over te stappen en misschien beginnen met de middag dutjes in een peuterbed om te wennen, als dat mogelijk is qua ruimte natuurlijk!

één jaar geleden

Een van de redenen waarom wij een vloerbed hebben. Er zijn zelfs (Europese) landen waar het ledikant heel sterk wordt afgeraden vanwege de vele ongelukken die er mee gebeuren. Een hersenschudding is zo opgelopen van zo'n val. Het probleem van slaapzak en peuterbed, waarmee je dus niet fatsoenlijk kan uitstappen, is er niet met een vloerbed.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Een van de redenen waarom wij een vloerbed hebben. Er zijn zelfs (Europese) ...
Betekend trouwens wel dat je de slaapkamer volledig dreumesproof moet maken omdat ze snachts af en toe even een rondje kamer maken. De eerste periode kan je een kind op de meeste rare plekken aantreffen, omdat ze even moeten wennen aan de mogelijkheid tot ronddwalen. Maar dit gaat vanzelf weer over

één jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Hier hetzelfde als bij Bianca. Het is 1x gebeurd en daarna nooit meer. Ik ...
waarom niet, wat kan er gebeuren? hier slaapt hij in ons (hoge) grote bed, ook met dutjes, ook vaak genoeg alleen (met dutjes of voordat wij gaan slapen, ledikant nooit gebruikt) Hij krijgt meteen een 1p bed binnenkort leek ons , we gaan toch niet allemaal verschillende maten bedjes in huis halen de komende jaren 🤷‍♀️

één jaar geleden

Je hebt ook slaapzakken waarbij de voeten los zijn, zodat er wel gelopen kan worden. Ik zal zo even een link zoeken voor je.

één jaar geleden

https://www.meycobaby.com/babyslaapzak-jumper-gevoerd-forest-animals-sand-92cm/730673

één jaar geleden

Thanks voor jullie reacties, vanochtend heb ik hem in ledikant gezet om te kijken of hij nog “ontsnap pogingen” deed en ja hoor, binnen no time zat hij al met zijn been te klauteren.. liefst gaan we voor een tweepersoons vloerbed, ik had alleen geen idee dat die zo prijzig waren haha

één jaar geleden

Je hebt ook slaapzakken waarbij de voeten los zijn, zodat er wel gelopen ka ...
Erg handig, ik wist niet dat die er zijn. Thanks

één jaar geleden

Reactie op ROF

Een van de redenen waarom wij een vloerbed hebben. Er zijn zelfs (Europese) ...
En hoe doe je dit met deur bijv. Lijkt me dat ze dan zo een keer de gang op lopen? Het lijkt me namelijk wel ideaal.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

En hoe doe je dit met deur bijv. Lijkt me dat ze dan zo een keer de gang op ...
Hij kan nog niet bij de deurklink en anders een traphekje in de gang zodat hij de deur kan openen, maar niet verder komt

één jaar geleden

Reactie op Rfb

Thanks voor jullie reacties, vanochtend heb ik hem in ledikant gezet om te ...
Nee joh! Gewoon balken halen, latten eroverheen, of alleen een bedbodem op de grond. matras er op en gaan!

één jaar geleden

Reactie op ROF

Nee joh! Gewoon balken halen, latten eroverheen, of alleen een bedbodem op ...
Haha als je het zo zegt klinkt het makkelijk, ik zal eens mijn man lief aankijken of hij dit voor ons zoontje wilt maken. Goeie tip!

één jaar geleden

Reactie op ROF

Hij kan nog niet bij de deurklink en anders een traphekje in de gang zodat ...
Ja oke tegen die tijd dat ze erbij komen zijn ze het zo gewend denk ik dat ze dan gewoon slapen.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja oke tegen die tijd dat ze erbij komen zijn ze het zo gewend denk ik dat ...
En je hebt als eerste optie de deurklink naar boven draaien, scheelt ook weer even. Maar over het algemeen raken ze er zo snel aangewend dat het oke is. Zolang ze maar niet van de trap kunnen vallen

één jaar geleden

Reactie op ROF

En je hebt als eerste optie de deurklink naar boven draaien, scheelt ook we ...
Nee precies trap hekje maar dicht laten. Maar ik vind het een goed idee. Thanks

één jaar geleden

Reactie op Rfb

Thanks voor jullie reacties, vanochtend heb ik hem in ledikant gezet om te ...
Wij hebben gewoon 2 babymatrasjes naast elkaar op de grond gelegd. Die enkele keer dat meneer in zijn eigen kamer slaapt 😅. Meestal in ons hoge grote bed.