11 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar allemaal. Of boos of verdrietig (huilen). Zo frustrerend. En dan snapt hij dat het niet mag en dan gaat hij het 5 minuten later weer doen. 😭

één jaar geleden

Ohhh zo herkenbaar. Energieslurpers zijn het op deze leeftijd. Ik merk dat ik het de ene dag beter kan handelen dan de andere dag. "Het is een fase" is zoveel makkelijker gezegd dan gedaan 😩

één jaar geleden

Hier ook hoor. Is heel normaal, een eigen willetje ontdekken maar inderdaad heel frustrerend voor papa’s en mama’s!

één jaar geleden

Pfff ik dacht echt dat ik de enige was. Ik ben blij als het bedtijd is en meneer naar bed gaat op zulke dagen.

één jaar geleden

Hier ook, een zeer temperamentvol kereltje... Ik hoop dat het betert als hij kan stappen 😅

één jaar geleden

Same same En dan ook nog een peuter-puber inclusief driftbuien🙈 Je kan me opvegen 's avonds😵

één jaar geleden

Jup hier hetzelfde. Even rustig ademhalen en mezelf eraan herinneren dat hij het niet expres doet. Het is een fase, het is een fase, het is een fase....

één jaar geleden

Dit is echt een fase! Wij hebben hier ook ervaring mee.. onze dreumes is nu 1 jaar en. 3 maand en het wordt een stuk minder. Wanneer hij gefrustreerd is praat ik vaak tegen hem of probeer ik hem af te leiden! Werkt vaak wel! Het is al stukken minder

één jaar geleden

Hij is ook begonnen met lopen vandaag 🥹 Zo trots. Wel een frustratie minder voor hem. Maar inderdaad, het is en blijft een lastige fase.

één jaar geleden

Ja nogal, vanaf een maand of 10 🙄 En dan ook echt op de grond zitten schreeuwen boos🙊 Ik ga naast hem zitten en zorg dat hij dat wat niet mag ook niet kan gaan doen (ik leg het bv uit beeld) en laat hem even razen. Ik zeg ook dat ik dit doe en dat ik zie dat hij boos is. Meestal wil hij op gegeven moment wel een knuffel en komt dan tot rust en gaat iets anders slopen 🤷

één jaar geleden

Heel herkenbaar!! Mijn zoon is ook heel snel boos en gefrustreerd!! Bijna 14 maanden. Snel huilen en het is heel moeilijk om zijn luier te verschonen! Altijd gevecht om dit te kunnen doen!! Ik hoop ook dat het een fase is want het kost zoveel energie dat ik in de einde van de dag helemaal op ben!! Pfff