7 Reacties

één jaar geleden

Speelgoed in haar handen geven voordat je haar in de wagen zet?

één jaar geleden

Wij geven als ze dit doet een speen dan kan ik of mijn man haar weer in de wagen zetten

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Speelgoed in haar handen geven voordat je haar in de wagen zet?
Niet zo'n gek idee om vooraf af te leiden. We kunnen testen of dat voldoende is.

één jaar geleden

Reactie op kimmiw

Wij geven als ze dit doet een speen dan kan ik of mijn man haar weer in de ...
Ze is met zes maanden zelf gestopt met de speen 🙈. Voor anderen is dit wellicht een goede tip. Ik kan nog wel kijken of ze vooraf iets te eten of te drinken pakt en dan in de wagen. Als ze eenmaal in de wagen zit is niks goed.

één jaar geleden

Ik loop (haha 😂) precies tegen hetzelfde aan. Eerst hielp een speelgoedje of snackje nog wel om af te leiden, maar mijn dreumes laat zich niet gek maken… ik lees mee!

één jaar geleden

Ons buurmeisje had dit ook. Wij hebben zo een duwfietsje en dat hebben we bij haar geprobeerd, dat vond ze geweldig! Bleef zitten en niet jammeren als ze erin werd geplaatst

één jaar geleden

Hier is ze ook geen grote fan meer van de kinderwagen. Ze wil gewoon actie. Ik beperk het daarom zo veel mogelijk. Dus niet te lang en niet te vaak. Boodschappen doen we bijvoorbeeld in de kar van de supermarkt ipv kinderwagen. Stukjes laten lopen en dit afwisselen met in de kinderwagen zitten. Iets te eten is indd ook een goede soms. En als we in een winkel zijn laat ik haar zoveel mogelijk 'meehelpen'. Dat ze iets draagt, of het mandje meetrekt. Of dingen in de mand gooit. Zo'n beetje van alles zodat ze zich niet verveelt en betrokken voelt, want ik denk dat dat het voornaamste is dat ze het niet leuk meer vindt hier