7 Reacties

7 maanden geleden

Als je het geld ervoor hebt, zou ik een set van Infento aanraden. Hiermee kun je verschillende voertuigen bouwen. Het kost wat, maar in mijn ogen beter en duurzamer als allemaal fietsjes, stepjes en dergelijke waar ze ook weer snel uitgroeien. Als de step dan toch niet bevalt, haal je het uit elkaar en maak je wat anders. Wij zijn er in ieder geval heel blij mee.

7 maanden geleden

Wij hebben een stepje van de decathlon, die heeft onze dochter voor haar 2e verjaardag gehad. Ze kan er al aardig op steppen en vind hem heel leuk.

7 maanden geleden

Reactie op MamaVanKris

Als je het geld ervoor hebt, zou ik een set van Infento aanraden. Hiermee k ...
Daar heb ik helaas het geld niet voor 😉

7 maanden geleden

Reactie op KJS

Wij hebben een stepje van de decathlon, die heeft onze dochter voor haar 2e ...
Gewoon een step met 3 wielen dan ? Heb je er ook een zitje bij of dat niet ?

7 maanden geleden

Reactie op mason29

Gewoon een step met 3 wielen dan ? Heb je er ook een zitje bij of dat niet ...
Met drie wielen inderdaad, van oxelo. Je hebt hem in 3 kleuren, hij is behoorlijk stabiel en heeft lichtjes in de wielen. De step heeft geen zitje. Onze dochter is grofmotorisch niet zo'n topper maar ze kan de step prima gebruiken en het helpt met de balans en kracht.

7 maanden geleden

Reactie op KJS

Wij hebben een stepje van de decathlon, die heeft onze dochter voor haar 2e ...
Deze hebben wij ook gekocht voor de 2e verjaardag van ons zoontje. Hier is het ook een succes, vooral de lichtgevende voorwielen vind hij leuk 😂

7 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft een step met 3 wielen gekregen voor Sinterklaas ze was toen net 2 en ze kan er al heel goed op. Ze is nu super snel op die step😂🙈