17 Reacties
4 jaar geleden
Heb je zelf een bad? Wij gaan regelmatig naar d babyspa en dat vind de kleine echt helemaal geweldig. Als ik zelf een bad zou hebben, zou ik hem zeker hebben aangeschaft. Desnoods eens kijken op marktplaats?
4 jaar geleden
Wij hebben een drijfmaatje en meer dan waard vinden wij. Wij hebben zelf bad dus daar gebruiken we het ook voor. We gaan vaak zwemmen dus echt ideaal.
Denk dat je zelf moet kijken hoevaak je het gebruikt. Het is in iedergeval veel fijner als zo band waar ze eigenlijk al goed in moeten kunnen zitten.
4 jaar geleden
Wij hebben de rode swim trainer. Onze dochter werd helemaal panisch van een drijfmaatje. Zij moet echt niks om haar nek hebben 馃槄 dus de rode swim trainer aangeschaft, daar kan ze in "liggen" en toch lekker genieten van t zwemmen en spetteren.
4 jaar geleden
Dank voor jullie reacties, ik heb er een besteld en hij is het binnengekomen. Vanavond uitproberen. 馃榿
4 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Echt zijn geld waard! In het zwembad gaat Ben helemaal los 馃槄. Probeert al ...

Aahh kijk nou wat een leuke foto. Ben lijkt echt te genieten! 馃グ
4 jaar geleden
Heb je zelf een bad? Wij gaan regelmatig naar d babyspa en dat vind de klei ...
Ja wij hebben een groot bad, vandaar dat het me heel leuk lijkt! Babyspa lijkt me trouwens ook geweldig.
4 jaar geleden
Wij hebben hem en zijn er nogsteeds erg blij mee! We bezoeken ik regelmatig de babyspa maar thuis met drijfmaatje is ook wel erg handig en fijn hoor!