17 Reacties

4 jaar geleden

Heb je zelf een bad? Wij gaan regelmatig naar d babyspa en dat vind de kleine echt helemaal geweldig. Als ik zelf een bad zou hebben, zou ik hem zeker hebben aangeschaft. Desnoods eens kijken op marktplaats?

4 jaar geleden

Wij hebben een drijfmaatje en meer dan waard vinden wij. Wij hebben zelf bad dus daar gebruiken we het ook voor. We gaan vaak zwemmen dus echt ideaal. Denk dat je zelf moet kijken hoevaak je het gebruikt. Het is in iedergeval veel fijner als zo band waar ze eigenlijk al goed in moeten kunnen zitten.

4 jaar geleden

Ik ga wel eens naar babyzwemmen en de barjuf zei dat die van hun van AliExpress kwamen 馃檲

4 jaar geleden

Wij hebben de rode swim trainer. Onze dochter werd helemaal panisch van een drijfmaatje. Zij moet echt niks om haar nek hebben 馃槄 dus de rode swim trainer aangeschaft, daar kan ze in "liggen" en toch lekker genieten van t zwemmen en spetteren.

4 jaar geleden

Hier ook een drijfmaatje! Echt een succes we gaan nu regelmatig zwemmen en hij geniet enorm! In bad komt meneer met zijn benen bij de bodem en wilt dan springen ofzo 馃槄 dus in het zwembad vind ik het ideaal in bad niet.

4 jaar geleden

Echt zijn geld waard! In het zwembad gaat Ben helemaal los 馃槄. Probeert al echt weg te zwemmen. Kost wel meer energie dan babyfloat. Ben vindt beide geweldig. Dus wisselen af of kijken naar zijn energielevel.

4 jaar geleden

Wij hebben er ook 1. We hadden ook 2 opblaasbare nekbanden hiervoor, waren beide lek waardoor baby eruit schoof en dus kopje onderging. Enorm schrikken, wil dat echt niet meer meemaken.

4 jaar geleden

Jazeker! Mijn kleintje houdt ervan en het is zeker het geld waard

4 jaar geleden

Dank voor jullie reacties, ik heb er een besteld en hij is het binnengekomen. Vanavond uitproberen. 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Echt zijn geld waard! In het zwembad gaat Ben helemaal los 馃槄. Probeert al ...
Aahh kijk nou wat een leuke foto. Ben lijkt echt te genieten! 馃グ

4 jaar geleden

Heb je zelf een bad? Wij gaan regelmatig naar d babyspa en dat vind de klei ...
Ja wij hebben een groot bad, vandaar dat het me heel leuk lijkt! Babyspa lijkt me trouwens ook geweldig.

4 jaar geleden

Aahh kijk nou wat een leuke foto. Ben lijkt echt te genieten! 馃グ
Dat doet hij ook zeker! Kleine waterrat.
Wij hebben hem en zijn er nogsteeds erg blij mee! We bezoeken ik regelmatig de babyspa maar thuis met drijfmaatje is ook wel erg handig en fijn hoor!

4 jaar geleden

AliExpress! Heel tevreden over en een stuk goedkoper. Ook leuke designs. Was binnen 1,5 week in huis

4 jaar geleden

Reactie op SifraXaX

AliExpress! Heel tevreden over en een stuk goedkoper. Ook leuke designs. Wa ...
Je hebt hem alleen wel achterstevoren om 馃槺. De sluitingen moeten achter.

4 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Je hebt hem alleen wel achterstevoren om 馃槺. De sluitingen moeten achter.
Klopt. Had hem hier alleen om gedaan, dus vandaar de sluitingen voor 馃檪

4 jaar geleden

Reactie op SifraXaX

Klopt. Had hem hier alleen om gedaan, dus vandaar de sluitingen voor 馃檪
Gelukkig 馃槄. Dat is inderdaad wel een nadeel, je moet tot ze zelfstandig kunnen zitten met zijn 2e zijn om hem goed om te doen.