8 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben er 1 langs het bed. De ene nacht wilt die wel drinken en de andere nacht niet. Daarom hebben wij hem ook niet erin.. Ik vind het makkelijk zodat ik in de nacht niet ook water hoef te pakken. Natuurlijk word het wel elke dag als die na bed gaat schoon water in gedaan! Merk wel dat het wel steeds minder word hoor. Soms is het ook ma 2 slokjes en slaapt weer.

één jaar geleden

Wij hebben hem ook op de kamer. Een tijdje terug dacht ik steeds dat hij dorst/honger had ‘s nachts en dan gaf ik m de borst. Maar ineens is het ook weer over (voor hoe lang het duurt) en slaapt ie weer redelijk door. Mijn ouders gaven mn broertje tot bijna twee ‘s nachts een papfles, omdat ie het nodig had.

één jaar geleden

Mijn dochter van 14 maanden komt ook weer elke nacht & merk aan haar dat het wel honger is. Als ik een flesje met diksap of water geef neemt ze het 9/10 keer niet.

één jaar geleden

Wij hebben een drinkbeker in haar bedje liggen. Ze drinkt er elke nacht / ochtend zelf uit. Ze wordt nooit (meer) wakker omdat ze honger of dorst heeft.

één jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Wij hebben een drinkbeker in haar bedje liggen. Ze drinkt er elke nacht / o ...
Welke drinkbeker heb je 😅 elke die ik koop lekt😅

één jaar geleden

Reactie op Nina99

Welke drinkbeker heb je 😅 elke die ik koop lekt😅
Munchkin rietjes beker lekt niet!

één jaar geleden

Reactie op Nina99

Welke drinkbeker heb je 😅 elke die ik koop lekt😅
Wij hebben de nuk rietjes beker met een flexibele en verzwaard stuk aan de binnenkant zodat ze ook op de kop kan drinken! Dus ook liggend haha en wij vinden m ideaal! In Nederland is ie bij Amazon te krijgen, wij hebben bijna alles van nuk aan rietjes bekers en 360 bekers en halen ze gewoon uit Duitsland net wat goedkoper😉

één jaar geleden

Reactie op Nina99

Welke drinkbeker heb je 😅 elke die ik koop lekt😅
Oxo tot drinkbeker is ook aan aanrader. Nog nooit gelekt.