42 Reacties
5 jaar geleden
Veel water, thee en ijsthee zonder prik. Ook aanmaaklimonde vind ik lekker, vooral als ik misselijk ben
5 jaar geleden
Heel de dag ranja en thee 😅 heb ook echt extreme zin in aardbeien ranja dus dat komt goed uit😂
5 jaar geleden
Ik drink thee, water en 1 blikje cola zero op een dag. Ik hou echt van cola en denk met alles dat het prima is zolang t niet teveel is. Koolzuur is niet slecht maar koolzuurhoudende dranken bevatten vaak suiker of cafeïne of zoetstoffen waar je wellicht niet teveel van binnen moet krijgen. Maar t kan ook maagzuur veroorzaken en een vol gevoel dus dat is iets om op te letten. Maar spa rood ofzo lijkt me helemaal prima!
5 jaar geleden
Water, thee, 1 kopje cappuccino, ginger ale (craving), acohol vrije wijn (weekend), crodinno
5 jaar geleden
Ze zeiden vroeger dat koolzuur slecht was, maar volgens mij klopt dat niet. Natuurlijk teveel suiker etc is niet verstandig. En in energiedrankjes zit ook vaak teveel
5 jaar geleden
Reactie op Asiye28
K kan haast helemaal niet drinke. K hou niet van drinke, liefst drink k de ...
Balen joh, sterkte!
5 jaar geleden
Ik drink eigenlijk alleen Spa rood. Smorgens koffie. Koolzuur is niet slecht kan alleen zijn dat je darmen er heftig op reageren heb ik geen last van gelukkig😁
5 jaar geleden
Heel de dag door water, af en toe thee en ranja. En 1 bakkie koffie per dag. Ben zelf helemaal gestopt met frisdrank drinken. Alhoewel een blikje cola oid gewoon moet kunnen hoor.
5 jaar geleden
Drinken is bij mij een ramp, vanwege de misselijkheid. Ik geef zowiso elke dag over maar dan alleen vocht. En als ik bv ice thee green heb gedronken komt die dus warm weer naar boven, daarna hoef ik dat dus niet meer. En onder tussen is dat met bijna alles wat ik kon verzinnen om te drinken. Water, ranja, verschillende thee soorten, ice thee green, andere ice thee green soorten en ga maar zo door. Dus helaas lukt het alleen met Fanta en cola dat het binnen blijft en dus ook kan drinken. Terwijl voor mijn zwangerschaps dronk ik dit nooit!
5 jaar geleden
Ik dronk voor de zwangerschap ook alleen maar frisdrank. Voornamelijk cola. Probeer nu zoveel mogelijk ice tea green te drinken, water ( met moeite ) of ranja. Tussendoor of in de avond drink ik nog wel een glaasje frisdrank, zoals cafeïne vrije zero cola of iets anders zonder suiker😁
5 jaar geleden
Water, thee, dubbelfris en af en toe glas cola of sinas. Dronk eerder best wel veel cola, maar daar ben ik wel fors in geminderd. En kop koffie of warme chocomel op een dag.