35 Reacties

5 jaar geleden

Crystal clear zonder prik😍

5 jaar geleden

Heet water met gember plakjes. Helpt tegen misselijkheid!

5 jaar geleden

Liters caf vrije koffie en appelsap

5 jaar geleden

Arizona tea

5 jaar geleden

Citroenwater met prik en biologische appel peren sap

5 jaar geleden

In thee zit ook cafeïne 😉 ik drink van alles. Thee, koffie, water, sap, melk. Je zou ook best zero drankjes en dat soort dingen kunnen drinken! Of zelf je drinken maken. Bijvoorbeeld water met schijfjes limoen / Citroen en munt. Of munt met frambozen. Smoothies. Er staan vast wel veel leuke recepten op internet 😘

5 jaar geleden

Decafe koffie/thee Appelsap half met water ivm zuur en misselijkheid Crystel clear Suikervrije ranja lichtjes Fanta en dan ook fanta exotic Chocomelk Optimel 1 kopje koffie op een dag Ijsthee green

5 jaar geleden

Slimpie limonade.

5 jaar geleden

Limonade met veeeel ijsklontjes 😁

5 jaar geleden

Thee fruit fusion zonder cafeïne, maar ik zie dat je al thee drinkt:) Ik drink verder gewoon water, of crystal clear. Soms een sapje zoals dubbelfris bijvoorbeeld.

5 jaar geleden

Cafeïne vrije cola zero, decaf koffie en Slimpie limonade 🥰

5 jaar geleden

Reactie op JSY

Limonade met veeeel ijsklontjes 😁
Ik ook🤭

5 jaar geleden

Druivensap met gepasteuriseerde smeltkaasjes 🤩 was zo lekker

5 jaar geleden

Bubbeltjeswater met citroen of andere smaakjes 🍋 🤩 zonder suiker of zoetstoffen Kruidenthee Soms dronk ik wat cola tegen de misselijkheid maar werd heel vies uiteindelijk Ijsthee Ginger ale Optimel

5 jaar geleden

Reactie op MoederMaffiaBaby2

Druivensap met gepasteuriseerde smeltkaasjes 🤩 was zo lekker
Ik mocht van de dokter geen gepasteuriseerde dingen eten 🥺

5 jaar geleden

Appelsap (het liefst ijskoud) of spa rood met ijs en citroen 🍋 soms mix ik het. En van die kleine flesjes multivitamine. Ben altijd een mega thee- en waterliefhebber geweest, maar moet er niks meer van hebben 🤢

5 jaar geleden

Tomatensap met veel ijsblokjes! Super gezond!

5 jaar geleden

Appelsap, suikervrije siroop met bruiswater, coolbest sapje, of spa bruis met een smaakje

5 jaar geleden

Ik drink ook flevosap. Niet te veel, maar ter afwisseling is het heerlijk.

5 jaar geleden

Rivella