8 Reacties

2 jaar geleden

Eczeem?

2 jaar geleden

Ik denk ook eczeem. Mijn zoontje heeft ook 2 hele rode, ruwe droge plekken op zijn schouders. Heel af en toe een beetje hormoonzalf er op, en onderhoud het met La Roche Posay. Het komt en het gaat 🥲

2 jaar geleden

Reactie op LaraW

Ik denk ook eczeem. Mijn zoontje heeft ook 2 hele rode, ruwe droge plekken ...
Hoe bevalt deze zalf. Ik heb al meerdere moeders hier over gehoord. De crèmes van de dokter helpen bij ons niet dus was benieuwd of dit iets is

2 jaar geleden

Wij hebben baby vaseline gehaald bij kruitvat eerlijk is eerlijk van alles zelf van die hier boven waar je best wat voor neerlegt helpt die baby vaseline het beste 😅

2 jaar geleden

Reactie op Catharinax

Hoe bevalt deze zalf. Ik heb al meerdere moeders hier over gehoord. De crèm ...
Bij mijn zoontje werkt deze ook goed. Crèmes dokter/apotheek werken hier ook niet

2 jaar geleden

Reactie op Catharinax

Hoe bevalt deze zalf. Ik heb al meerdere moeders hier over gehoord. De crèm ...
Dat hadden wij ook. Inmiddels een heel assortiment aan zalfjes van de dokter, maar niks helpt. Voor mijn zoontje werkt La Roche Posay perfect 🤩 Het is niet helemaal weg, maar het houdt zijn huidje wel zacht en rustig

2 jaar geleden

Reactie op Gabrielle30

Wij hebben baby vaseline gehaald bij kruitvat eerlijk is eerlijk van alles ...
Haha die heb ik ook ja! Die bruine grote pot? Heerlijk spul en ruikt ook lekker. Smeer hem echt elke avond hiermee in. Naif en dergelijke hielp hier ook niet en werd alleen maar droger.

2 jaar geleden

Reactie op Kylie12

Haha die heb ik ook ja! Die bruine grote pot? Heerlijk spul en ruikt ook le ...
Ja met die bruine deksel idd is iets van 3.20 maar ruimt heerlijk en werkt supper 😁