20 Reacties

5 jaar geleden

Miss is zoiets handig 🤔

5 jaar geleden

Vandaag toevallig de uppababy vista v2 gekocht bij de babydump. Wordt eind deze maand geleverd. Ziet er uit als een degelijke kinderwagen. Met veel mogelijkheden

5 jaar geleden

Ik vind de bugaboo duo echt zo handig die ga ik zelf ook aanschaffen wel via marktplaats omdat ze best prijzig zijn 😬

5 jaar geleden

Wij zitten in precies dezelfde situaties, ons 2e zoon is 18 maanden als zijn broertje of zusje geboren wordt, wij dachten precies het zelfde tot ik de bugaboo donkey bij een vriendin probeerde, en deze is het zo smal al menig deur, wij gaan voor deze wagen, omdat ze dan allebei lekker kunnen kijken en je er als ouders goed bij kan

5 jaar geleden

Reactie op Lap

Vandaag toevallig de uppababy vista v2 gekocht bij de babydump. Wordt eind ...
Mooie wagen, mag ik vragen wat je hiervoor betaald hebt?

5 jaar geleden

Wij gebruiken de Uppababy Vista nu al voor onze zoon. Hij is 18 maanden als de volgende komt dus dan bouwen we 'm om tot duo wagen. Het is een wagen in het duurdere segment, maar wij zijn er erg tevreden over.

5 jaar geleden

Reactie op Lap

Die ziet er handig uit! Bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Reactie op Lap

Op een kinderdagverblijf gewerkt waar een aantal mensen deze wagen hadden. Echt een mooi ding.goed te gebruiken als duo en enkele wagen. Ouders waren erg tevreden

5 jaar geleden

Miss is zoiets handig 🤔
Enige nadeel met die is dat je dan geen boodschappenmand meer hebt.

5 jaar geleden

Ik heb deze op het oog. Goede dingen over gelezen. Alleen nog niet in een winkel gezien of kunnen testen maar dat gaan we zeker nog doen.

5 jaar geleden

Reactie op daeveney

Mooie wagen, mag ik vragen wat je hiervoor betaald hebt?
Alles bij elkaar kwam die op €1700,-. Dat is dan inclusief een extra zitting. Voor als de jongste 6 maanden is. Plus de nodige adapters.Tevens hebben we een voetenzak erbij. En het plankje, waar de oudste eventueel weer op kan staan. Een regenhoes en een bekerhouder.

5 jaar geleden

Reactie op Natasja

Ik heb deze op het oog. Goede dingen over gelezen. Alleen nog niet in een w ...
Ja dat is een super fijne wagen! Die hebben wij destijds ook gehad !

5 jaar geleden

Reactie op hallobaby3

Ja dat is een super fijne wagen! Die hebben wij destijds ook gehad !
Goed om te horen! 😀

5 jaar geleden

Deze van contours is heel fijn en met van alles en nog wat qua accessoires te combineren! https://www.mamaloesbabysjop.nl/contours-curve-graphite-tandem-duowagen-zt022-gra1

5 jaar geleden

Reactie op Dorkette

Deze van contours is heel fijn en met van alles en nog wat qua accessoires ...
Die wagen ziet er wel handig uit. Bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Ik heb deze wagen; iCandy peach. Super fijne smalle wagen, die erg wendbaar is en makkelijk te besturen met 1 hand

5 jaar geleden

Wij hebben een phill en teds, kunnen 2 kids in. Sport uitvoering. Erg fijn op onverharde paden (niet op mul zand) maar wel in de bergen goed mee te nemen. Ook fijn dat je er mee kan hardlopen. Is goed te sturen met 1 hand.

5 jaar geleden

Heeft iemand de duo maxi Cosi lila? Met zo’n duokit zeg maar? Tussen die van mij zit straks ook nog geen jaar dus wil mijn wagen uitbreiden

5 jaar geleden

Je zou ook eens naar de silver cross wave sable kunnen kijken. Deze is standaard in een duo wagen te maken zonder bijkomende adapters e.d. Daarnaast vind ik het een hele mooie wagen om te zien en is erg prettig in gebruik. Binnenkort gaan we het ervaren met onze 2de mini erbij