20 Reacties
5 jaar geleden
Ik vind de bugaboo duo echt zo handig die ga ik zelf ook aanschaffen wel via marktplaats omdat ze best prijzig zijn 😬
5 jaar geleden
Wij zitten in precies dezelfde situaties, ons 2e zoon is 18 maanden als zijn broertje of zusje geboren wordt, wij dachten precies het zelfde tot ik de bugaboo donkey bij een vriendin probeerde, en deze is het zo smal al menig deur, wij gaan voor deze wagen, omdat ze dan allebei lekker kunnen kijken en je er als ouders goed bij kan
5 jaar geleden
Wij gebruiken de Uppababy Vista nu al voor onze zoon. Hij is 18 maanden als de volgende komt dus dan bouwen we 'm om tot duo wagen. Het is een wagen in het duurdere segment, maar wij zijn er erg tevreden over.
5 jaar geleden
Reactie op daeveney
Mooie wagen, mag ik vragen wat je hiervoor betaald hebt?
Alles bij elkaar kwam die op €1700,-. Dat is dan inclusief een extra zitting. Voor als de jongste 6 maanden is. Plus de nodige adapters.Tevens hebben we een voetenzak erbij. En het plankje, waar de oudste eventueel weer op kan staan. Een regenhoes en een bekerhouder.
5 jaar geleden
Reactie op Natasja
Ik heb deze op het oog. Goede dingen over gelezen. Alleen nog niet in een w ...

Ja dat is een super fijne wagen! Die hebben wij destijds ook gehad !
5 jaar geleden
Deze van contours is heel fijn en met van alles en nog wat qua accessoires te combineren!
https://www.mamaloesbabysjop.nl/contours-curve-graphite-tandem-duowagen-zt022-gra1
5 jaar geleden
Heeft iemand de duo maxi Cosi lila? Met zo’n duokit zeg maar? Tussen die van mij zit straks ook nog geen jaar dus wil mijn wagen uitbreiden