7 Reacties

2 jaar geleden

Aa ik snap je angst. Misschien is het fijn om nog een test te doen? Echter is het volgens mij zo dat het niet uitmaakt hoe licht het streepje is, een streepje betekend positief. Maar kan nooit kwaad om er nog 1 te doen. Ik snap ook dat je bang bent voor een miskraam… ☹️ maar beetje buikpijn kan ook gewoon horen bij zwangerschap! 😘

2 jaar geleden

Reactie op ninadebaat

Aa ik snap je angst. Misschien is het fijn om nog een test te doen? Echter ...
Jaa dat klopt ook wel weer, ik ben zo bang voor de teleurstelling 🥴

2 jaar geleden

Reactie op Babyyyy2021

Jaa dat klopt ook wel weer, ik ben zo bang voor de teleurstelling 🥴
Snap ik hoor goed… ik heb het zelf ook meegemaakt.. 2e zwangerschap nooit meer onbezorgd… het hielp mij soms om te bedenken dat ik er zelf echt geen invloed op heb.. dan liet ik alles maar over mij heen komen!

2 jaar geleden

Een streepje is een streepje… 🤞🏼 ik zou zondag nog een test doen, iedere 2 dagen verdubbeld hcg geloof ik dus dan zou hij waarschijnlijk donkerder kleuren als je inderdaad zwanger bent. Weer een streepje, maandag de verloskundige bellen!! Ik duim voor je Laura! Succes de komende dagen met afwachten…. 😱🥰

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Een streepje is een streepje… 🤞🏼 ik zou zondag nog een test doen, iedere ...
Lief dankje ❤️

2 jaar geleden

Hi Laura, wat Leuk!! Van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf bij m’n zwangerschap als ‘check’ even naar de huisarts voor een test gegaan. Heel flauw want het is echt éxact hetzelfde als een gewone test maar ik kon het gewoon niet geloven 😂. Dus mijn tip zou zijn, ga naar de huisarts dinsdag of woensdag.. kijkt er meteen iemand anders mee (assistente). Maar, ik zou zeggen geniet alvast van het idee, want ik denk dat je zwanger bent 😘

2 jaar geleden

Mijn test was vele malen lichter dan jouw test. Ik heb daarna voor de zekerheid een cb test gedaan en ben hartstikke zwanger!