7 Reacties

één jaar geleden

Hier nu bijna een maandje over op 1 dutje (15maanden is ze nu) ze slaapt sochtends soms nog 5 a 10min de draagzak daarna maak ik haar wakker. En ze ligt smiddags tussen half 1 en 1 op bed. Ze slaapt dan 2 a 3 uurtjes

één jaar geleden

Ja hier juist meteen in slaap vallen en 1,5 uur slapen. Misschien is het ook even wennen. Soms als ik te laat ben dan is ze ook onrustig soort over vermoeidheid. Mijn dochter slaapt al ongeveer 2 maanden 1x . Ze gaat er vaak tussen half 1 1uur in. Als ik haar eerder in bed lig heeft ze een hele lange middag omdat ze niet langer dan 1,5 uur slaapt..

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja hier juist meteen in slaap vallen en 1,5 uur slapen. Misschien is het oo ...
Kan best zijn dat je dan juist te laat is en dat ze dan "oververmoeid" is je kan eens kijken als je haar juist eerder in bed legt of dat helpt?

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Kan best zijn dat je dan juist te laat is en dat ze dan "oververmoeid" is j ...
*bent

één jaar geleden

Zoontje is 15 maanden. Of hij 1 of 2 dutjes doet ligt maar net aan de tijd dat hij sochtends wakker is. Soms dutje om 09.00 u van 45 minuten (maak ik hem wakker) en soms niet. 1 of 2 dutjes, hij ligt er smiddags meestal in tussen 12.30 en 13.30. En de lengte van het slaapje ligt dan tussen de 1,5 en 2,5 uur.

één jaar geleden

En misschien is de tijd nu weer drukker of zit ze in een ontwikkeling en groei dat ze even weer een ochtenddutje nodig heeft?

één jaar geleden

Bedankt voor het meedenken, fijn! De afgelopen twee weken lag ze tussen half 1 en 1 in bed en sliep ze 2-2,5 uur. Eigenlijk voor het eerst sinds haar geboorte dat ze dutjes deed uit het boekje😅 Ze slaapt al sinds haar geboorte andere dutjes dan wat ik in de boeken en hier bijv lees. Dat maakt me heel onzeker. En als ik dan nu zie dat ze al in haar oogjes wrijft als ze 's ochtends net uit bed komt, heb ik helemaal het idee dat ik het verkeerd doe. Toen ik haar 's ochtends nog 45 min liet slapen, kreeg ik haar de hele middag niet meer in slaap. Toen we terug gingen naar 20-30 min slapen, sliep ze op den duur 's middags pas om half 3. Ik was zo blij dat het met 1 dutje normaal en stabiel verliep. Als ik haar voor 12u in bed leg, slaapt ze maar 1,5 uur of minder. Maar misschien moet ik eens proberen dat ze er echt om half 1 in ligt.